Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5448
Data e postimit: 2016-12-06 15:14:34
Shikime: 5940
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 2

Titulli: dimri

Lloji: Analize letrare
Tema: dimri
Autori: Ardonis vrellaku
Shkolla: migeni baic
Klasa: 7
Qyteti: baic
E-mail: ardi.vrellaku@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me


Dimri per mua eshte nje stin e bukur plot debor.Ntyra eshte shume e bukur sepse merr nje ngjyre te bardh .koha eshte e ftohte por geyimi i femijeve eshte shum i madh femijet lozin me topa bore dhe duke rrshitur me skia .Kur viem ne shkoll koha eshte e fohet dhe behet ngric e madhe nga te ftohtit.Dimri ne disa aspekte eshte i mire ne disa jo sepse nga te ftohtit krijohen aksidente dhe kur njeriu eshte i pa pregaditur nga te ftohtit siper shembull kur nuk eshte i pregaditur me dru per ngrohtesi . ne dimer ka festa sipershembull viti i ri.TE GJITH shpresojn per nje vit te mir pas dimrit bien shi dhe debora shkrin.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ardonis vrellaku - http://sq.yourliterary.com/vepra/Analize+letrare/dimri/5448


Vepra te ngjashme
Dimri
Lloji: Ese pershkruese
DIMRI Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres esh...
Dimri
Lloji: Analize letrare
Dimri është stinë shum e bukur sepse bie bor fëmijët luajn me topa bore bëjnë një njeri pre...
dimri
Lloji: Analize letrare
Dimri eshte nje stin shum e bukur sepse bie bor,femiet luajn me bor etj.Ne dimer jane festat e fundv...
dimri magjepses
Lloji: Ese pershkruese
Dimri eshte stina me e ftohte prej 4 stineve.Eshte e vetmja stine e cila bashkon familjen,ne nje dho...
vjeshta
Lloji: Hartim
Vjeshta nje stine ku ngjyra e gjelber merr fund.Kjo stine e bukur ne natyre sjell nje ngjyre te buku...
Shporru Dimer,të v...
Lloji: Poezi kolone
Bora qe ra sivjet, nuk e ka si dikur bardhesine Eshte e ftohte porsi akull Nuk e sjell lumturine ...
Bora e pare
Lloji: Tekst pershkrues
nje dit duke u zgjuar per tu nisur ne shkoll pash ne dritare se ishte bere gjithqka bardh mu duk se ...
Ese e krahasim kont...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Pranvera dhe dimri.Emrat tuaj jan te ndryshem,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj esht...
Dimri
Lloji: Analize letrare
Erdhi dimri dhe te gjithe femijet po presin boren e par sepse me 22 dhjetor Fillon dimri dhe me 21 m...
21 marsi
Lloji: Ese pershkruese
Ahh,stina e pranveres me e bukura nder stinet e tjera,Stina e pranveres na sjell lule e gjelberimin ...
Dimri
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të m...
dimri
Lloji: Ese argumentuese
u zgjova në mëngjes dola te dritarja pashë të gjitha fushat të gjitha malet,kodrat,tokën të m...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.