Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1576
Data e postimit: 2013-10-14 00:26:28
Shikime: 7689
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: 100 vjet pavaresi

Lloji: Ese argumentuese
Tema: 100 vjet pavaresi
Autori: Anonim
Shkolla: Anonim
Klasa: 8
Qyteti: Ulqin
E-mail: liliwas@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Shekuj me radhe,brez pas brezi,lufte pas lufte,humbje nje mbas nje per te arritur vetem nje qellim,per te pasur ate cka e kerkonim...e deshironim.
Sa gjaku u derdh,sa jete u humben,por prape se prape luftuan sypatrembur,pa u ndale deri sa erdhi dita e shume pritur,dita e nje jete te pavarur,e nje jete te lire,pa frike,pa vuajtje dhe pa preokupime.Data 28.11.1912 do mbese gjithmone ne kujtesen e cdo shqiptari sepse sihte ajo dita e mbarimit te vuajtjeve dhe veshtiresive te shqiptareve.Vit pas viti u percoll tradita,brez pas brezi e majten kete date historike,e festuan me lot gezimi.Dhe,keshtu kaluan nja mbas nje 100 vite dhe erdhi dita qe pritej me padurim;dita e 100 vjetorit te pavaresise.Ne kuader te kesaj date historike u organizuan shume aktivitete,si nderim deshmoreve te rere per liri,per pavaresi.Ishin ata qe luftuan,derdhen gjakun dhe dhane jeten per liri.
Liria...sa fjale e embel,sa ndjenje e bukur per ta gezuar.Ku ka me mire se kur merr fryme lirsdhem ne vendin tend,ne token tende.Prandaj te iu falenderohemi atyre qe na dhane kete dhurate te cmuar,te cilen ne e kemi dhe e gezojme,pamvaresisht veshtiresive qe na sjell jeta...ne kete vend.
Jam shqiptare dhe ne kete fakt krenohem,poashtu dhe ti mos e harro kete gje.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anonim - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/100+vjet+pavaresi/1576


Vepra te ngjashme
me nje kenge zemre ...
Lloji: Ese vleresuese
me nje kenge zemre shqiptare sic eshte kenga e himnit qe ne e adhurojme sepse e kemi krijuar kete hi...
PAVARSIA E KOSOVES
Lloji: Poezi lirike
Sa kohë ka kaluar derisa erdhi kjo ditë Sa shumë njerëz janë flijuar sa shumë kemi prit. ...
Punpoj me perkushti...
Lloji: Ese pershkruese
Ah,moj Kosova ime e dashur.Qka perjetove ti vite e shekuj me radhe nga pushtuese te ndryshem.Zoti i ...
Liria e Kosoves
Lloji: Poezi lirike
Ne kete liber behet fjalë per lirin e kosoves Prandaj per te jetuar ne liri shume djemë te Ri l...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese informuese
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhan...
17 shkurti
Lloji: Analize letrare
Dita e qlirimit,dite gezimi,dite dhembje per te renet per liri flladii lehte i eres bie ne fytyrat t...
70 VJETORI
Lloji: Analize letrare
Kalojne vite, kalojne edhe shekuj e kujtimi per deshmoret mbetet i fresket ne mendjet e zemrat tona,...
Deshmoret e atdheut...
Lloji: Ese argumentuese
Perseri erdhi 5 Maji . A e di cfare rendesie ka kjo dite? Mendoj se e di, por po ta them serish ,es...
Liria e vendit tim
Lloji: Ese pershkruese
Pritem me vite e derisa erdhi dita e shumepritur e lirise sone.Luftuan trimat tane per t'ia japur li...
28 Nentori Dita e F...
Lloji: Hartim
Dita e Flamurit apo dita e shqiptareve ane e mbare botes,eshte nje dite e rendesishme per gjenera...

Lloji: Ese vleresuese
Gëzuar Kosova unike sepse tani padrejtesite , torturat vuajtjet kane marre fund,jeto ne liri jeten ...
Liria dhe deshmoret...
Lloji: Ese vleresuese
fjaia liri dhe fjala deshmore eshte shüme e bukur. Nuk eshte e lehte te shkruash fjale...


Komentet e fundit!

Emri: genti
Email: ixemla@gmail.com
Komenti: SHUM E BUKUR ! ;) ;) (ju FLM)
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.