Dielli mengjesor depertonte me fasha te shndritshme dhe reflektonte drite mbi cdo qytet.Ne keto vite te lavdishme pavaresie qytetet u veshen me pelhuren e ngrohte dhe me lirine mbi supe,shqiponjen dykrenare.Vlora,qyteti i flamurit,ne kete dite duket e mbuluar nga nje kupole e kalter dhe perkul ballin mbi detin qe kendon nen kembet e tij.Ne nje qoshe te natyres eshte grumbulluar e gjithe melodia e kesaj dite.Si nje kalerim legjendar permes koheve te perhumbura ne nje kohe reflektimesh drite ben figura e kreut Ismail Qemalit.
Vlora kete dite duket si te jete rrembyer nga nje ekstaze hyjnore dhe nga nje shperthim tonalitetesh ne flakerimin e diellit.Nen veshjen e qytetareve nga te gjitha qytetet e Shqiperise reflektohej i gjithe flakerimi i qiellit.Si nje bote deshiruese larmia e gjerave bente qe minutat te rrokulliseshin ne floket e pashpleksur te kohes.
Dicka cirrej ne largesi,ne kete kohe te bekuar,ne kete qytet ku u be me madheshtor fale kesaj dite.Ajo ''dicka'' ishin gurgullima qeshjesh.Ne Vlore u krijua nje sfere familjare,ku denonconte udhet pa krye dhe ku fosforeshonin kujtimet.Libri antik i jetes shembellen ne kete qytet ku ndrin me bukuri krenare dhe ku qan vete liria.
Ne Vlore,derdhe kenga ne argjend bore dhe me shume ia shtonte nurin.Duke iu bere balle tallazeve te jetes ne te mire te njerezimit,kudo derdhej vera e gezimit.Festimet ushtoheshin nga bisedimet hakatare.Ky qytet fali per krejt shqiptaret ne cdo skaj te cdo qyteti te Shqiperise nje mesim:''Fillo te ecesh,,,kembet do te lodhen dhe rendohen,,,me pas vjen casti kur te ndjesh krahet qe ke rritur,,,te ngrihen''.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Kush jam une?
Lloji: Ese argumentuese
Unë quhëm Frenci ...., por që të gjithë që më njohin më thërrasin Enco. Jam 15 vjeç dhe nj...
jeta
Lloji: Ese argumentuese
jeta eshte eshte si nje piano
kurse pianisti i saj je ti
ndaj mundohu te krijosh
...
Toleranca
Lloji: Ese argumentuese
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të ed...
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese
Ditet kalojne ,oret ikin ,minutat ecin ,sekondat vrapojne . Por gjithcka mbetet e njejte. Realiteti ...
boten prapa desh ta...
Lloji: Ese argumentuese
Roman I shkruar nga Servantes per te vene ne loje prirjen e kalorsise se Spanjes si dukuri shoqerore...
Shoqja ime
Lloji: Ese argumentuese
O shushke , shiko une e di qe do thuash cdo kjo shushka qe me dergon nje mesazh te gjate .. pika par...
ese per 100 vjetori...
Lloji: Ese argumentuese
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit ke...
Vlerat e njeriut
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka vlerat e tij.Por ne pergjithesi ne njerezit kemi vlera te cilat admirohen por di...
Jeta dhe Vdekja
Lloji: Ese argumentuese
Jeta:
Une dua ta nisi pikerisht nga çifti sepse prej tyre jeta e merr kuptimin. Te gjithe ne vijme...
I vote for myself ....
Lloji: Ese argumentuese
ESE Reflexion: Ich für sich selbst zu stimmen ...
Wir leben in einem Land, das in der Entwicklung ...
shkolla vend i shen...
Lloji: Ese argumentuese
shkollimi eshte nder qellimet me te rendesishme ne jeten e qdo njeriu.
Per mua eshte pjesa me e mir...
nëna
Lloji: Ese argumentuese
nëna.
"Ështe gjeja me e vlershme per, mua po se ashtu edhe per te tjeret
Sepse ajo kujdeset per ...
Komentet e fundit!
Emri:
ana
Email:
annastar682@gmail.com
Komenti:
ese ineresante ka te perdorura shume epitete, kuptime te fig ,fjale shume te bukura per vleresimin tim do te kishe marre nje dhjete shume e bukur sidomos ajo fjalia me te cilen e nis esene shume bukur