Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5118
Data e postimit: 2016-03-28 14:34:18
Shikime: 6283
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 2

Titulli: Nga e kane burimin dallimet gjinore,nga natyra apo shoqeria.

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Shoqerore
Autori: Anonim
Shkolla: Esat Minarolli
Klasa: VIIIB
Qyteti: Pogradec
E-mail: megi@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Menyra e krijimit te rruzullit toksor eshte nje enigme e mistershme,e pazbuluar deri me sot dhe vertetesia e teorive ekzistuese nuk eshte 100% e sigurt. Por, nje gje per te cilen ne mund te jemi plotesisht te sigurt eshte se pas asaj mrekullie qe ndodhi, ne Toke zbriten dy qenie krejt te panjohura, te ndryshme nga njera-tjetra.Ishin dy njerez, njeri mashkull dhe tjetra femer. Pervec fizikut, ata dalloheshin nga njeri-tjetri edhe nga karakteri. Mashkulli pasyuronte nje person autoritar, kembengules dhe indiferent,kurse femra ishte simboli i brishtesise, elegances, fineses dhe delikateses.Por, me kalimin e kohes, vecorite dalluese per per secilen gjini,tashme u kthyen ne dobesine e femres. Tiparet e saj te karakterit u kthyen ne armen me te rrezikshme per te. Tanime, ajo nuk konsiderohej si nje qenie me ndjenja, por si dicka qe ishte krijuarper te zbatuarurdhrat e te tjereve dhe per tu perulur par tyre. Femra ishte kthyer ne nje person pa te drejta, por vetem me detyra. Ajo nuk kishte statusin e saj ne shoqeri dhe nuk mund te merrte profesionin e saj, nuk mund te votonte dhe jo me te behej pjese e drejtimit te qeverise. Por, nje gjendje akoma me e keqe ishtene familje,ne marredhenien bashkeshortore. Gruaja trajtohej si nje skllave e burrit. Ajo duhet ta degjonte dhe te zbatonte urdhrat e tij. Detyra e saj ishte te punonte, te merrej me punet e shtepise, me edukimin e shkollimin e femijevedhe me mirepritjen e mysafireve. Barra me e rende binte mbi gruan, por gjithsesi vlera e saj ne familje nuk njihej.Por sot, me kalimin e viteve, vlera e gruas dhe femres ne syte e burrave dhe meshkujve ka ndryshuar.Sot, gjinia femerore ka fituar barazi gjinore, te drejta te barabarta me burrat, madje me shume,te cilat ne shume vende te ndryshme te botes njihen dhe respektohen, por ne shume te tjera jo.Ajo perseri konsiderohet si dicka e pavlere, njesoj si ne kohet e hershme,dhe kjo vetem per shkak te mentalitetit te prapambetur te njerezve.
Pra, me pak fjale, natyra na krijoi te barabarte, por ishte vete shoqeria ajo e cila beri diferencen.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anonim - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Nga+e+kane+burimin+dallimet+gjinore%2Cnga+natyra+apo+shoqeria.+/5118


Vepra te ngjashme
XXXXXXXXXX
Lloji: Ese argumentuese
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoq...
Ese argumentuese
Lloji: Ese argumentuese
Qe ne kohet e para,femra konsiderohej gjithmone ne thundren e mashkullit.Kjo per arsye se ishte shoq...
Pabarazia Gjinore
Lloji: Ese argumentuese
Pabarazia gjinore, nje fenomen shume i hasur kudo ne bote, sidomos ne Shqiperi. Pak nga pak ne shoqe...
Dora qe tund djepin...
Lloji: Ese argumentuese
"Te edukosh nje burre do te thote te edukosh nje familje ,te edukosh nje grua do te thote ke edukuar...
Dhuna
Lloji: Ese vleresuese
“DHUNA” nje term shume I frikshem ,ama shume!Hajde me qorto,hajde me bertit,hajde me godit,hajde...
Roli i gruas ne sho...
Lloji: Ese vleresuese
Roli I gruas ne shoqeri Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi...
Gruaja ze nje rol t...
Lloji: Ese argumentuese
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shoh...
"Zgjohem plotesisht...
Lloji: Ese shpjeguese
Gruaja,nje qenie njerezore,nje nene e palodhshme dhe nje shoqe jete.Nje person qe te drejtat e saj n...
Dhuna ne shoqerine ...
Lloji: Ese argumentuese
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese shpjeguese
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai...
dashuria ndaj femre...
Lloji: Ese argumentuese
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen...
Dhuna ndaj grave
Lloji: Ese informuese
Dhuna me baze gjinore i ka rrenjet e saj shume vite me pare dhe vazhdom akoma ne nje nivel relativis...


Komentet e fundit!

Emri: erjeta
Email: erjeta@yahoo.com
Komenti: Eshte shume e bukur si ese, por vetem se nuk duhet te harrosh nje nga karakteristikat gjuhesore te tekstit argumentues qe eshte perdorimi i foljeve ne kohen e tashme.
  Pergjigju

Emri: Hahani
Email: Hahani@hotmail.it
Komenti: Julutem a mud te me gjeni se nga e kan burimet dallimet gjinore julutem teni se me duhet per neser
  Pergjigju

Emri: Hahani
Email: Hahani@hotmail.it
Komenti: Julutem a mud te me gjeni se nga e kan burimet dallimet gjinore julutem teni se me duhet per neser
  Pergjigju

Emri: jeta gjoka
Email: jeta.gjoka@outlook.it
Komenti: nga e kane burimin dallimet gjinore tani ju lutem se me duhet per neser
  Pergjigju

Emri: arjeta gjoka
Email: jeta.gjoka@outlook.it
Komenti: a mnd te gjeni se nga e kane burimin dallimet gjinore ju lutem tani se me duhet per neser.
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.