Miqte e mi me therrasin Mina dhe keshtu me pelqen te me therrasin ne pergjithesi. Une jam 12 vjec dhe jetoj ne qytetin e Elbasanit. Jetoj nje jete modeste por qe gjithnje me ka pelqyer!
Une jam motra e madhe e dy vellezerve te mi dhe pjestares me te vogel te familjes tone Tibes, moterushja ime.Jam tip shume i shoqeruesh dhe gjithashtu kam shue shok e shoqe, por familjen s'do ta nderroja me asgje tjeter!
Ajo c'ka me pelqen me shume tek te tjeret eshte sinqeriteti, pasi mendoj se ky eshte nje tiparet qe me karakterizon dhe mua si person. Kam nje karakter te gjalle, dhe gjithmon me pelqen t'i shoh njerezit e lumtur.
Ndonse nuk i kam te qarta idet e mi aper te ardhmen, me pelqen te mendoj per te. Dega qe me pelqen me shume eshte gazetaria! Me pelqen sepse jam e zonja ne pjesen e "llafollogjis" sic me pelqen ta quaj. Prinderit e mi ndonjehere bien pak ne kundershtim me kete pasi te dy kan qene me mire ne pjesen e shkencave ekzakt edhe kete gje presin dhe nga mua, pa c'ka se nuk ja them shume ketyre gjerave.
Kjo jam un nje vajze capkane e deri diku pak llafazene. Me pelqen t'i bej te tjeret per vete, madje nuk e mohoj dot as faktin se me pelqen te jem ne qender te vemendjes.Keshtu kam qene dhe keshtu mendoj se do te mbeten gjithmon! :)
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Mina - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Autobiografia+ime/5352
Vepra te ngjashme
vera i gezon femije...
Lloji: Ese argumentuese
jetojn shume lloj njerez por ata qe i gezohen me Shum stines se veres jane te varferit .njerezit te ...
keshtjella
Lloji: Ese argumentuese
Subjekti i vepres eshte lufta midis shqiptareve dhe osmaneve ne shek.XV,ose per te qene me specifik,...
100 vjet pavaresi
Lloji: Ese argumentuese
Shekuj me radhe,brez pas brezi,lufte pas lufte,humbje nje mbas nje per te arritur vetem nje qelli...
Fjalët e huaja
Lloji: Ese argumentuese
Fjalët e huaja po përdoren në shumë fusha të jetës.Në Shqipëri,veçanërisht përdoren. edhe...
ndikimi i interneti...
Lloji: Ese argumentuese
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise
Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te ber...
nena ime
Lloji: Ese argumentuese
Nena per mua eshte qenie me e mrekulluushme qe mund te ekzistoje ne planet.Ajo te meson gjerat eleme...
Ankthi i nje endrre...
Lloji: Ese argumentuese
Ju faleminderit qe na krijoni mundesine qe te shkruajme ato ngjarje pesha e ndodhjes se te cilave re...
Vetmia...
Lloji: Ese argumentuese
Kush jeton i vetmuar e qe here pas here e merr malli per te qene ne nje shoqeri, kush ndjek nderrimi...
Ese per autizmin
Lloji: Ese argumentuese
Askush nuk mund te dije ose te marre shkaqet reale te autizmit .Riskun e ka gjithkush per tu lindur ...
prinderit
Lloji: Ese argumentuese
prinderit jan gjithqka per ne ata na japin jete na japin dashuri na ndihmojn per gjithqka na japin e...
kushtuar babi tim ^...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo eshte hera pare qe po shkruaj per ty.
Dhe jo se nuk e kam ndjere ,por se te shkruash per ty nuk...
"Pse ne toke ka jet...
Lloji: Ese argumentuese
Toka,eshte planeti ku ne jetojme.Ajo ka disa vecori,te cilat e dallojne ate ngate nga nje planetet e...
Komentet e fundit!
Emri:
kloi.rexhepi9877
Email:
noemail@mail.com
Komenti:
ok jo keq.
Emri:
Nita
Email:
nita.klcm@icloud.com
Komenti:
Kjo autobiogarfi me pelqeu por ne mund te bejm edhe nje menyr tjeter p.sh.:Unë quhem ………jam 12 vjeçare kam lindur ne Prishtine dhe jetoj ne ……
Jam nxenese e shkolles“………„ne klasen e shtatë.Une jam motra e madhe e vellaut tim.Jetoj me dy prinderit e mi gjithsej familja ime e ngusht perbehet prej kater antareshe.Ne shkolle jam nxenese e shkelqyeshme.Lenda ime e preferuar eshte Gjuha Shqipe por perveç kesaj me pelqen edhe Muzika.Me pelqen te kendoj dhe te recitoj pasiqe kam aftesi.
Emri:
.........
Email:
sefanashehu@gmail.com
Komenti:
ket autobiografine e lexova dhe diku tjeret tash nuk po marr vesh kush e ka bo dhe kush e kopjoi nga tjetra , GJITHSESI e bukur si autobiografi
Emri:
Adel.....
Email:
adelejames2001@gmail.com
Komenti:
Eshte me teper nje pershkrim sesa nje "autobiografi"...sps autobiografia este pershkrim i jetes tende jo i vetes......gjithsesi...