Data e postimit: 2013-04-10 18:01:48
Shikime: 8748
Likes:
3
Dislikes:
5
Titulli:
Ese
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Muzika ?? Eshte e vetmja gje qe te qetson dhe e vetmja gje qe te ben te ndjehesh mirë. Muzika eshte e thjesht kengon 2-3 min dhe pastaj fillon kenga tjeter . Te them te drejten muzika eshte jeta ime . Ne te ardhmen synoj qe me muzik te arrij kulmin dhe te behem dikushi ne jet fal muzikes . Dua te kendoj dit e nat pa u ndalur po ja qe gjerat e bejne te pa mundur . Cdo kush prej nesh e di mir enderren e tij dhe qfar ka deshir te behet. E un e shpreha endrren time permes kesaj Eseje dhe tju them te gjithve se duket te shpreheni dhe ti thuani JO atyre qe ju nenqmojn endrren tuaj dhe te thuani me ze te lart EDHE UN JAM NJERI edhe un kam endrra si gjith ju .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Fjolla Gashi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Ese/1130
Vepra te ngjashme
Paraja nuk blen gji...
Lloji: Ese argumentuese
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj pa...
Misticizmi ne zhanr...
Lloji: Ese argumentuese
Misteri, ai element qe i jep jete letersise ne parim, eshte gjithashtu pothuajse inekzistent ne disa...
Vetvetja
Lloji: Ese argumentuese
Une jam 14 vjecar i quajtur Iljas Pemaj. Banoj ne rrugen ''Tonin Harapi''.Jam ne shkollen Niket Dard...
Fjala qe ndryshon b...
Lloji: Ese argumentuese
Liri… eshte kuptim te cilen mendojme se e njohim mjaft dhe sikur ngre peshe a nje fare krenarie ne...
Eshtë tepër vësh...
Lloji: Ese argumentuese
Koha thuhet se shëron gjithcka ,dhimbjet ,plagët ,brengat e së kaluarës ,koha të mëson të kë...
Mbresa udhetimesh
Lloji: Ese argumentuese
Ji vetvetja! Për këtë arsye ke ardhur në këtë botë – asnjë tjetër nuk ka lindur si ty dhe...
dashuria
Lloji: Ese argumentuese
O MOJ NAZE . Nazja ime zemren ma ke bere me dhimbje .Une te dua dhe ti me do atehere pse sme kerkon....
Pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Kur u zgjova ne mengjesin e arte i cili shkelqente nga rrezet e arta dhe te ngrohta te diellit , ndj...
Nga e kane burimin ...
Lloji: Ese argumentuese
Menyra e krijimit te rruzullit toksor eshte nje enigme e mistershme,e pazbuluar deri me sot dhe vert...
Po të isha arkitek...
Lloji: Ese argumentuese
Unë po te isha arkitekt së pari do ti kisha ndërtuar disa shtëpi për të varfërit do ti kisha ...
Permisimi i trafiku...
Lloji: Ese argumentuese
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit...
Bora i gezon femije...
Lloji: Ese argumentuese
Stina e dimrit i gezon gjith femijet sepse bie bor.Femijet gezohen shum kur shaqsin me skijat e tyre...
Emri:
Ina
Email:
ina.dena@hotmail.com
Komenti:
shume e bukur dhe mallengjyese edh une keshtu mendoj
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
ana
Email:
klodi ana@live.com
Komenti:
hhahahhaahahahhaan
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
erion
Email:
erionmafiozi@live.com
Komenti:
shum e bukur kjo ese shpjegues
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
ana
Email:
klodi ana@live.com
Komenti:
hahahahahhhahahahahhahaah
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
njulkeda
Email:
njulkedalive@yahoo.com
Komenti:
shum e bukur
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
ana
Email:
klodi ana@live.com
Komenti:
shum e bukur
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti