Si ti bindim prinderit per dicka?
Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,kuptojme se ne kete rruge ndeshemi me pengesa dhe veshiresi mga me te ndryshmet ,por keto veshtiresi kane nje zgjedhe por jo te shpejte por gjithsesi ekziston ajo.Ne ditet e sotme ,disa gjerat jane bere te veshtira, si p,sh ne duhet t’I bindim prinderit per te dale neper festa ose ne eskursion.Por puna eshte si t’I bindim ato?
Per mendimin tim ,ne duhet ti fitojme besimin e prinderve duke u sjelle mire dhe t ia kalojme sa me mir me to duke mos pasur konflikte te ashpra. Deshirat e shume prinderve eshte qe femija e tyre te jete nje nxenes I mir dhe I bind urdherave.Ne duhet ti bindim te tjeret qe ti shohin gjerat ashtu si ne vete e shohim te tilla.Ne duhet ti marrim me te mira dhe ti premtojme atyre disa gjera qe sduhen bere ne jete.
Shume femije te sotem I kane keto problem dhe skane si t ia fitojne besimin e tyre qe te dali me shoqerine e vet.Por sic thone duke punuar shume ,ia arrin qellimit edhe nese te kushton shume kohe.Pra ne mund ti bindim prinderit duke plotesuar kerkesat e tyre e duke mos I prishur marredheniet e mira qe ke me to.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
ina irina - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/si+ti+bindim+prinderit+per+dicka%3F%3F/2418
Vepra te ngjashme
gjaegjeze
Lloji: Ese argumentuese
eshte gjaegjeze zinxhir. kini vemendje
1. eshte nje helikopter qe ka brenda 5 tulla. bie 1. sa ngel...
Dhuro dashuri,merr ...
Lloji: Ese argumentuese
Mjafton te shohim perreth nesh dhe shume mire mund te kuptojme se cila eshte ajo gje per te cilen ...
Permisimi i trafiku...
Lloji: Ese argumentuese
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit...
Vetja
Lloji: Ese argumentuese
Je larg njerezve!Me ose pa deshire je "i braktisur".Ndoshta nga vetja qe u lodh duke u vrapuar kujti...
Kosov unike
Lloji: Ese argumentuese
Kosov unike
Nan Kosov nuk je rahat
Për gjdo dit probleme ki
Kjo serbia hala su ngi
Sa ka pr...
Pranvera ne vendin ...
Lloji: Ese argumentuese
Pranvera...
eshte nje stin shum e bukur pra me nje fjal me pelqen shum ne pranver rrezon dielli lu...
Gruaja ze nje rol t...
Lloji: Ese argumentuese
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shoh...