Mendoni se bullizmi esht nje gje e mire?Uneendoj te kunderten e kesaj.Bullizmi eshte tmerri vete.Per ta kuptuar kete duhet te futeni brenda botes se bullizmit.Perpiquni td beheni shok me nje person qe eshte pre e bullizmit.Ai mbase eshte i shendoshe ose ka ndonje problem tejter,por teper i mire dhe i dashur.Veprimet qe ju beni nxitin dhe te tjeret.Por peesoni qe lendohet futet brenda asaj botes se ti te vogel nga e cila nuk mund te dale pa ndihmen e miqesise.Prandaj askush nuk duhet te gjykoje askend .Te gjithe jemi nxenes te nje shkolle te quajtut JETE.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Mamaja dhe Babai im
Lloji: Ese argumentuese
emi rritur me idene se per prinderit nuk duhet te japim mendim .ata thjesht shihen si personat me te...
babi
Lloji: Ese argumentuese
me erdhi ne mendje te flaas per ty,se ti je shum shakaxhi,une shum mall kam per ty.tani qe erdhe e i...
vjeshta ne qytetin...
Lloji: Ese argumentuese
vjeshta ne qytetin tim
Ah, sa e prisja kete dite.Dita me shi,ere.Ajo ere ...
Une votoj per vete
Lloji: Ese argumentuese
Unë votoj, për vete...
Jetojmë në një shtet i cili është në zhvillim e sipër dhe sfida më...
Trashegimia kulturo...
Lloji: Ese argumentuese
Trashegimia kulturore e vendit tone eshte simbol i rendesishem qe tregon vlerat materiale,shpirtit n...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte nje ndjenje qe jo shume njerez e pelqejne,per te mos thene shumica e tyre.
Por ,ketu k...
"Bagëti e bujqësi...
Lloji: Ese argumentuese
Bagëti e bujqësi
Poema "Bagëti e bujqësi" është shkruar nga Naim Frashëri,një prej poetë...
reklamat informacio...
Lloji: Ese argumentuese
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO!
Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e g...
pylli i masakruar
Lloji: Ese argumentuese
Ne duhet ti mbrojme pyjet sepse ato na japin oksigjen,njerezit bejne shume gabim qe i presin pyjet p...
Ngrohja globale nje...
Lloji: Ese argumentuese
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky ...
Ese: Dija eshte pus...
Lloji: Ese argumentuese
Kryerja e gjërave të duhura, në kohën e duhur dhe mënyrën e duhur, prodhon rezultatet e duhura...
Vdekja eshte vdekja...
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete.
Kujt I trembemi me shume...
Komentet e fundit!
Emri:
MK
Email:
fadil.kamberi.37@facebook.com
Komenti:
TE GJITHA ESET E MESIPERME JANE TE SHKELQYERA NE PERJASHTIM TE ESESE TE DESARES E CILA ESHTE PERFEKTE.
FALEMINDERIT YourLiterary