Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7190
Data e postimit: 2020-04-14 14:55:07
Shikime: 9174
Raporto

Likes: 8 Dislikes: 3

Titulli: Bota pas pandemisë

Lloji: Ese argumentuese
Tema: COVID-19
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 11 G
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me



Në fillim të vitit 2020,bota u godit nga një pandemi masive,ajo e COVID-19.Rreth 1.7 miliona u njerëz janë infektuar dhe planeti u vu në “karantinë”.Jeta normale pushoi.Qytete të mëdha,u bënë “fantazëm”.Rutina e çdo njeriu ndryshoi.Megjithatë një pyetje me përmasa të mëdha po kuriozon çdo njeri.Vallë,kur do të kalojë pandemia e COVID-19 ? Kësaj pyetje akoma nuk po mundemi ti japim përgjigje.Por ne mund të parashikojmë se si do jete bota pas pandemise.Si fillim,Njerëzit do jenë më të ndërgjegjshëm për të mbrojtur planetin dhe njeri-tjetrin.Sepse si asnjëherë më parë,ata u përballen me nje rrezik kaq real.Ndryshe nga më parë ku fushatat e tjera sensibilizuesr nuk kishin një impakt kaq të madh.COVID-19 do e beje njerezimin qe te vleresoje ato momente qe me pare i dukeshin krejt normale si: shkolla,pirja e nje kafeje,apo thjesht dalja jashte.Bota pas pandemise do jete me e forte.Sepse ne do te detyrohemi qe ta duam ate.Bota pas pandemise do jete me e bashkuar dhe e drejte.Pasi ,për të mirën tonë në këto ditë ne kemi kapërcyer cdo ndasi ekonomiko-sociale.Shumë të pasur dhanë miliona dollare ne ndihme te te prekurve nga koronavirusi.Njeriu do jete me i dashur me te tjeret dhe familjen.Gje qe ne kohen para pandemise dukej se ishte zbehur disi.Shoqeria njerezore do jete me e menjanuar ndaj materializmit dhe konsumerizmit.Sepse sot kemi kuptuar qe jeta dhe familja jane gjeja me e vyer dhe qe nuk rikthehet dot pas.Nje dite kjo pandemi do kaloje.Ashtu si shume sprova te tjera me te cilat eshte ballafaquar njerezimi.Dhe ne duhet te perpiqemi qe ndryshimet qe do sjelle ajo,ti shfrytezojme ne menyren me te mire te mundshme.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Bota+pas+pandemis%C3%AB/7190


Vepra te ngjashme
Une pas karantine
Lloji: Ese argumentuese
ESE TEMA:UNE PAS KATANTINE Karanatina.Eh në fakt,kjo fjalë nuk është se na pëlqen shumë .A...
E vërteta e kësaj...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është ...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë ...
Familja !
Lloji: Analize letrare
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si...
Familja
Lloji: Ese vleresuese
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë ...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
Imazhi i paqes
Lloji: Ese argumentuese
Termi paqe në kuptimin psikologjik të saj shpalos gjendje të qetësisë apo harmonisë.Në veçan...
Jeta pandemike
Lloji: Tekst pershkrues
Viti 2020 nuk ishte edhe aq me fat për ne.Ishte një vit me plot batica e zbatica, me humbje jetës...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
”Te rrosh a te mo...
Lloji: Ese filozofike
Të rrosh a të mos rrosh…është një nga monologët më të famshëm e më të komentuar të le...
Mesuesja ime e pare
Lloji: Ese argumentuese
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në s...
Situata me COVID-19...
Lloji: Ese argumentuese
Prej javesh na ka pushtuar erresira!! Erresire e dendur ne sheshe ,rruget dhe qytetet tona !Gjithck...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.