Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi.
Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe.
Disa njerez kane nje famje,nje pune,nje shtepi ose"vile",kane per tu ushqyer e per tu veshur por perseri nuk u mjafton,nuk ngopen me asgje.Por te shumte jane edhe ato njerez qe nuk kane nje shtepi,nuk kane ushqim,pune,por mbi te gjitha nuk kane nje familje!Per shkak te kesaj ndarjeje ne dy pjese te njerezve,ndodh pabarazia.
Pesonat qe kane pune dhe para jane gjithmone te "pushtetshem"dhe nuk perulen para askuj.Por,po me shtresen tjeter cfare ndodh?
Ato gjithmone diskriminohen mga shtresa tjeter'e te pasurve",ndihen te perulur para tyre dhe japin maksimumin e tyre qe te kene vetem dicka si ata,por perseri ato jane te pabarabarte.
Le te marrim si shem disa femije qe jane te varfer ose edhe nuk kane familje.Ata ne te gjitha radtet ndihen te poshteruar dhe te injoruar!Mundohen te shkojne ne shkolle por shoqet dhe shoket "e pasur" i perbuzin,injorojne para te tjereve dhe ndonjehere edhe i dhunojne!
Pra,pabarazia eshte nje fenomen shumei keq dhe qe duhet te jemi tolerante,te tregojme barazi e te mbeshtesim shtresen qe kane nevoje per mbeshtetje e jo te rendim pas te pasurve si te ishim lolot e tyre.!
Po e mbyll me dicka shume te bukur:
"Pabarazia dhe varferia nuk eshte se nuk mundemi te ushqejme te varferit,por per shkak se nuk mundemi te ngopim te pasurit"!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!