Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-11-14 16:48:56
Shikime: 11908
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 1

Titulli: Jeta

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Rutina e Perditshme
Autori: Gabriela Haxhi
Shkolla: Bota e Dituris
Klasa: XB
Qyteti: FIER
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jeta…

Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, në thelb, janë zgjedhje. Edhe heshtja përballë një situate të rëndë është zgjedhje. Gishti me të cilin mbajmë lapsin, po i njëjti gisht që përdorim kur shtypim tastierën e makinës së shkrimit apo të kompjuterit, mund të përdoret për shumëçka tjetër. Me po të njëjtën shkathtësi të mendjes, shumë lehtë, të bën vrasës profesionist, por ndërkaq, me shumë delikatesë, mund ta përdorësh në paralojën e dashurisë dhe të dallohesh si një dashnor i shkathët. Gjithçka varet nga zgjedhja se çfarë do të bësh me atë gisht. Kam mundur të bëhem shumëçka në jetë, por kam zgjedhur që të jem e madhe në sytë e mi. Me kohë kam kuptuar se vlerësimi nga të tjerët nuk të vjen kurrë para se të fillojmë ta vlerësojmë veten. Të vlerësojmë jetën, dashurinë, por edhe botën ku këto të dyja mund të frymojnë lirshëm. Ky libër është një rrëfim për magjinë e zgjedhjes. Fuqia për të ndryshuar veten dhe botën qëndron në guximin individual për të zgjedhur. E mira është që askush mos të ndryshojë asnjë , për cfarëdo lloj arsye si në dashuri dhe në jetën e përditëshme . E vërteta është që në vrapojmë shumë. Vrapojmë pas kohës,vrapojmë që të mbërrijmë në orar në punë, shkollë, në ndonjë festë,takim etj. Vrapojmë pas egos tonë, vrapojmë dhe shpejtojmë që të kemi atë që duam. Vrapojmë pas njerëzve që të ecim njëkohësisht me hapat e tyre. Vrapojmë pas gjithckaje,por duke harruar atë më të rëndësishmen, veten tonë. Ne nuk e dëgjojmë veten dhe zemrën tone , thjeshtë vazhdojmë duke vrapuar pas të gjithavë duke harruar që vetja jonë kërkon pak qetësi, ka nevojë për pushim, vrapojmë dhe një ditë kur të rrëzohemi nuk do të mund të ngrihemi më nga lodhja e tepërt. Do duam të flemë dhe mbase në ëndërr do kemi kohë të mendojmë për vete .Në thelb, është vetëm një zgjedhje. T'i japim krahë njerëzores brenda nesh apo të ikim prej saj..!!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Gabriela Haxhi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Jeta/1704


Vepra te ngjashme
Ngrohja globale,nje...
Lloji: Ese argumentuese
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky ...
nje pushim i padesh...
Lloji: Ese argumentuese
Po filloj qe te flas per kete pandemi sepse jam merzitur vetem ne shtepi duke ndenjur ,me ka marr ma...
kombi
Lloji: Ese argumentuese
Me duket si nje enderr,eshte shkruar aq shume histori per gjithe keto shekuj. Eshte qendisur nje fla...
Je ti
Lloji: Ese argumentuese
J͟E͟ T͟I͟ E thjeshtë nganjëherë mendoj që vitet ende skanè kaluar, jemi prap ne tè njejti...
Unë ekzistoj përm...
Lloji: Ese argumentuese
Ti vlen për atë që je dhe jo për atë që provizorisht je i detyruar të bësh. Prandaj përball...
boten prapa desh ta...
Lloji: Ese argumentuese
Roman I shkruar nga Servantes per te vene ne loje prirjen e kalorsise se Spanjes si dukuri shoqerore...
Carmatosja boterore...
Lloji: Ese argumentuese
Armatosja boterore eshte nje nder problemet kryesore qe shqeteson anembane globin sepse perben nje k...
Përse duhet të je...
Lloji: Ese argumentuese
Qytetar aktiv ne duhet të jemi dhe jo pasiv sepse ne duke qenë qytetare aktive bëhemi pjesë e ve...
Libri shoku im me i...
Lloji: Ese argumentuese
Libri shoku im më I mirë Më thonin dikur: lexo librat e shkollës, lexo se do të të duhen…...
Gruaja ze nje rol t...
Lloji: Ese argumentuese
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shoh...
Pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Ç'është pranvera?Pranvera është stina mëe bukur e vitit....Njerëzit mbushen me hare dhe fillo...
si te jetoj
Lloji: Ese argumentuese
Si te jetoj pa zerin e nenes.. si mund te shikoj fotografin e babit tim kur nuk e kam pran.. ahhh......


Komentet e fundit!

Emri: sayhrty
Email: rstyrty@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju
Emri: ryrtyhdr
Email: strydhd@yahoo.com
Komenti:

Emri: ersa
Email: adleirestiran@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: ikemekurveselenam
Email: devilmage04@gmail.com
Komenti: Ike me se le nam me kete kucke e mutit.
  Pergjigju

Emri: 101
Email: 101vjetoriipavarsise@poezi.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.