Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3241
Data e postimit: 2014-11-12 10:35:11
Shikime: 6987
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 2

Titulli: kombi

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Kombi
Autori: Kledi sina
Shkolla: Sami Frasheri
Klasa: 10
Qyteti: tirane
E-mail: kledisina1@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Me duket si nje enderr,eshte shkruar aq shume histori per gjithe keto shekuj. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke rezistuar nder vite kundrejt te pabeseve dhe asnjehere nuk jemi ulur ne nivelin e tyre. Nese flasim per historine e shtetit shqiptar, do te thosha se ajo eshte “e gjate” dhe e mbushur plot me ngjarje qe kane lene gjurme nder vite.
Historite e ndryshme per trimerite e shqipetareve jane te pafundme duke nisur qe ne kohet e mesjetes me lufterat midis Ilirise dhe perandoris osmane deri ne ditet e sotme edhe perse Iliria nje shtet teper I vogel ne krahasim me perandorin osmane mundi ti bente balle me aq sa mundej qe vendi te qendronte I bashkuar per nje kohe sa me te gjate.
Por shtetit te vogel e te ri, duket se hallet si kane te mbaruar ende .Ai u be nje nga prete e para te fashisteve e nazisteve gjate Luftes se Dyte Boterore.I gjithe populli u ngrit ne lufte per te rifituar lirine edhe pse te pakte ne numer u arrit qe kushtet per nje shtet te bashkuar te krijoheshin.
Pikerisht ne kete kohe lindi nje e keqe me e madhe, u krijua Partia Komuniste Shqiptare, e cila nuk u mjaftua me menjanimin e forcave te tjera demokratike per rreth 45-vjet por pas mbarmit te luftes e drejtoi vendin drejt izolimit, varferise, paditurise, ankthit, frikes ndaj internimit, burgimit e pushkatimit te mbeshtetura ne “fjalet e tyre. Ne keto vite shqiptareve iu desh te jetonin nje tmerr te pa fund
edhe perse situate ishte teper e renduar ato munden ta kapercenin me aq mundesi sa kishin kete regjim qe eshte cilesuar si nje nder me te egerit ne Europe.
Pas gjithe ketyre provave te krijuara mbase edhe nga vet rastesia populli shqipetar ka dhene nje pershtypje te mire dhe eshte cilesuar si nje popull dashamires dhe mikprites keto jane disa nga karakteristika dhe gjithashtu hisoriku I krijimit te kombit qe me bejne mua te them me plot bindjen qe ,,,jam krenar qe jam shqipetar,,,,.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kledi sina - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/kombi/3241


Vepra te ngjashme
100 vjet Pavaresi
Lloji: Ese argumentuese
Esse: “100 vjet Pavaresi” Plot 100 vite me pare nga nje ballkon modest ne Vlore, plaku I me...
Jam krenar per ty S...
Lloji: Ese pershkruese
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti...
gjuha shqipe thesar...
Lloji: Hartim
siq eshte thene me heret ,siq thuheut edhe tani gjuha shqipe ka prejardhje nga nje popull i lasht po...
100 vite shtet
Lloji: Ese pershkruese
Me duket enderr, shume larg realitetit, kane kaluar plote 100 vjet! Eshte shkruar aq shume histori p...
rendesia e epokes s...
Lloji: Ese vleresuese
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Sk...
Skenderbeu ne syte ...
Lloji: Ese pershkruese
Hero eshte njeriu qe kryen nje akt sublim , vetsakrifikues per nje te mire ne funksion te njerezimi...
Identiteti
Lloji: Ese pershkruese
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nj...
100 Vjet Shtet Shqi...
Lloji: Poezi personale
100 vite te cliruar 100 vite te paharruar 100 vite shqipetar 100 vite shkuan mbar 100 vite te ...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese pershkruese
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka...
Ku po shkojme me ka...
Lloji: Ese filozofike
Njerezit jane qenia me e larte dhe e bekuar si nga mendesia ahtu edhe nga jeta dhe pushteti.Ata jane...
100 vjetori i pavar...
Lloji: Ese argumentuese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vi...
skenderbeu
Lloji: Ese informuese
Skenderbeu...Sa here qe permendim kete emer na vijne ndermend shume kujtime,shume ngjarje.Ky emer s...


Komentet e fundit!

Emri: anonim
Email: one@live.com
Komenti: ti je shume k**v
  Pergjigju

Emri: kjjkkhlj
Email: kevi.himaj@hotmail.COM
Komenti: KOT FARE DHE STUDENT I SAMI FRASHERIT GJOJA/
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.