ne komunizem ka vetm nje parti.nuk egziston prona private,por ajo merret nga shteti dhe kthehet ne prone shteterore.nuk zhvillohe zgjedhje te lira.por sistemi komunist ka pasur edhe te mirat e tij si p.sh nuk ka pasur shume gjakderdhje.ka pasur nje ekonomi te shtetit sepse atehere ka qene parimi qe gjithqka ta bejme me forcat tona.demokracia nje sistem politik ku respektohen te drejtat e njeriut. zbatohet ekonomia e tregut dhe lejohet konkurrenca.zhvillohen zgjedhje te lira.eshte sistem multipartiak.por demokracia ka edhe anet e saj negative sepse ke me shume vjedhje , vrasje etj.kjo ndodh si pasoj e lirise se shumte qe u eshte dhene njerezve.por gjithsesi dmokracia eshte si nje enderr ne krahasim me komunizmin.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
mia mula - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+e+krahasim-kontrastit/komunizmi+demokracia/1551
Vepra te ngjashme
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ARDHMËRIA E KOSOVË-s
O vendi im i dashur, çfarë po ndodh me ty, çfarë po të bëjnë...
Aktualizimi i Ofeli...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për sh...
shkrimtari dhe poli...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema intere...
dy profesiane
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema intere...
Pranvera dhe Dimri
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Pranvera eshte nje nga stinet me te bukura dhe me te hareshme te vitit.Ne kete stine celin lulet,dal...
Oqeani dhe Toka
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
I forte dhe I pathyeshem. I thelle.
I rrenuar nga humnera te medha dhe te panjohura nga qeniet njer...
Ditet me Shi dhe Di...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ditet me shi dhe me diell jane pjese e jetes. Sic jane dhe ditet me shi ose me diell, ne kete menyre...
Pushimet ne det dhe...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Dime qe tek secili prej nesh ekzistojne preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendeve...
ai dhe une
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ai ka gjithmone vape,unekam gjithmone ftohte.veres kur vertet ben shume nxehte,sben tjeter gje,vecse...
Kinema apo teatër?
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Nëse pyet një artist/e se ku ndihet më mirë në teatër apo kinema mund të marrësh përgjigje ...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
“Koha sherben, por nuk ekziston…”
Koha eshte e pakapshme , e pandalueshme. Shpejton dhe ngad...
Bazuar ne tingujt
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Duke folur e duke qeshur papritur pashe nje "zjarr ne qiell"... nje vetetime ne qiell. Filloi n...
Komentet e fundit!
Emri:
aajogoccaaaa
Email:
high@hotmail.com
Komenti:
nuk eshte ese kjo , eshte mini pershkrim koti
Emri:
gersi
Email:
gersihoxha1@hotmail.com
Komenti:
nuk eshte e thene qqe ajo ese te jet e gatshme .... duhet te mundohesh ti bsh vet gjerat... ketu te jepen thjsht gjerat ku do te bazohesh ...