jane dy personazhe me karakter te perbashket si; guximtar,sypatrembur ndaj vdekjes, luftetar te zote etj. ne castin e fundit Hektori i lutet Akilit te zbatoje rregullat e dyluftimit dhe te mos ia perdhose kufomen, sepse ai eshte i bindur qe kete gje nuk do ta bente, nese do te ishte fitimtari, ndersa Akili shfaq karakterin e tij te pameshirshem dhe te eger. Akili ishte kryeheroi i poemes, madje edhe atehere kur nuk merr pjese ne luftime. Tek ai gjejme idealin e epokes homerike. Trim e gjakatar ne lufte por shpirtdhembshur ne situata tragjike. Kundershtari i Akilit eshte Hektori. Per te nderi i luftetarit ka me shume rendesi se gjithcka tjeter,nese Akili eshte forca levizese e luftes. Hektori eshte shpirti i saj. Ai lufton per te mbrojtur nje ceshtje te drejte dhe jo per nje placke. Prandaj dallohet dhe heroi me i plote dhe simpatiku i poemes.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
ueudewhh
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
yeuwhhhwhwh...
femijet
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Akili dhe iliazi jane 2 femije shume ndryshe nga te tjeret madje shume ndryshe nga njeri tjetri.
Ak...
Pranvera dhe Dimri
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Pranvera eshte nje nga stinet me te bukura dhe me te hareshme te vitit.Ne kete stine celin lulet,dal...
Figura e Skenderbeu...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Te dyja keto vepra letrare jane shume te rendesishme per vete llojin e tyre.Figura kryesore qe eshte...
Ese e krahasim kont...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Pranvera dhe dimri.Emrat tuaj jan te ndryshem,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj esht...
ai dhe une
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ai pelqen futbollin une pelqej volejbollin.une pelqej motin e ngrohte ai pelqen motin e ftohte.ai p...
Oqeani dhe Toka
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
I forte dhe I pathyeshem. I thelle.
I rrenuar nga humnera te medha dhe te panjohura nga qeniet njer...
Dritero agolli Isma...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Të dy kanë mbi kurriz koleksionin e dekoratave për letërsinë që krijuan dhe njëkohësisht, th...
Pushimet ne Plazh A...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Dime qe secili prej nesh ka preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendit ku do te kaloj...
AI DHE UNE
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
AI KA GJITHMON VAPE ,UNE KAM GJITHNJE FTOHTE.VERES,KUR VERTET BEN SHUM NXEHTE ,SBEN GJE TJETER VECSE...
te jesh individuali...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Te jesh individualiste do te thote te krijosh nje bote larg te tjereve. Kjo ndodh per arsye se ka ng...
Aktualizimi i Ofeli...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për sh...
Komentet e fundit!
Emri:
anonim
Email:
anonim@hotmail.com
Komenti:
me pelqen
Emri:
mirselda
Email:
kristicuni415@yahoo.com
Komenti:
Shume shume e shkurter.Shume koti.Pa kuptim.Nese sdi ta besh ashtu si duhet esene pse shkruan kot gjera.je DESHTAKE DESHTAKE DESHTAKE D............................. .............
Emri:
MIRSELDA
Email:
kristicuni415@yahoo.com
Komenti:
me kthe pergjigje nese e ke pare komentin. cili eshte mendimi yt o DESHTAKEEEEE
Emri:
SkaRendesi
Email:
Bitchpls@hotmail.com
Komenti:
o mirselda te thashe njehere ke kaluar dore me dore ne shkolle si pakete duhani. "If you know what i mean" LOOOOOL