Dime qe secili prej nesh ka preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendit ku do te kalojne pushimet e tyre.Per ta bere me te lehte mjafton nje krahasim midis pushimeve ne mal dhe ne plazh!
Njerezit qe frekuentojne me se shumti zonat bregdetare jane ata persona te cilet pelqejne levizjet,notin,serfin,zhurmat, te shikojne kafshet ujore dhe gjithashtu qe jane plot me gjalleri,sic jane adoleshentet!Gjithashtu vendet bregdetare eshte nje vendpushim shume i mire gjate veres,pasi ka nje klime vertet te ngrohte!Ushqimet qe frekuentohen me shume jane:peshqit dhe frutat e detit,pra,ushqime deti!Nje Pamje Vertet e bukur qe nuk duhet humbur eshte perendimi i diellit,kur rrezet e arta te tij pasqyrohen ne detin e kalter.
Tani Kalojme ne nje kendveshtrim krejt tjeter!Njerezit qe parapelqejne pushimet ne mal jane me se shumti njerezit qe kerkojne te largohen pak nga shurmat e makinave dhe motorrave te qytetit,pra,njerezit qe duan qetesine dhe ajrin e fresket.Per Tu theksuar eshte edhe stina e dimrit,sepse shume turiste provojne sportet dimerore si: skite,hipizmi,alpinizmi dhe hsume te tjera!Gjithashtu nje pervoje tjeter e bukur,esht udhetimi me teleferik mes per mes malit!Gatimet jane me se shumti tradicionale.
Ne Perfundim,secili prej nesh duhet ta vendosi vete se kush lloje pushimesh i perlqejne,pra i duken me shume terheqese.mua per vete me pelqejne me shume pushimet ne bregdet.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Miq e shoke!
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik t...
ueudewhh
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
yeuwhhhwhwh...
Kinema apo teatër?
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Nëse pyet një artist/e se ku ndihet më mirë në teatër apo kinema mund të marrësh përgjigje ...
zhurma dhe qetesia
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Imagjino nje vend ku ka nje qetesi absolute nje vend vend te rrethuar nga natyra e gjelber,bar,peme,...
Dritero agolli Isma...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Të dy kanë mbi kurriz koleksionin e dekoratave për letërsinë që krijuan dhe njëkohësisht, th...
E Bukura dhe e Shem...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Koncepti I bukurise I perceptuar nga njerezimi dhe nga vete natyra e qenies se tij, eshte I lidhur...
Medea dhe Femrat So...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Paragrafi 1: Vetëdija dhe Pavarësia
Një ndryshim i theksuar midis Medeas dhe femrave sot është...
mamaja dhe babai im
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
jemi rritur me idene se per prinderit nuk duhet te japim mendim .ata thjesht shihen si personat me t...
ai dhe une
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ai ka gjithmone vape,unekam gjithmone ftohte.veres kur vertet ben shume nxehte,sben tjeter gje,vecse...
ai dhe une
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ai pelqen futbollin une pelqej volejbollin.une pelqej motin e ngrohte ai pelqen motin e ftohte.ai p...
Dimri
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Dimri është stina më e mrekullueshme që kam parë.Bora bie me flokët e saj të bardhë duke mbu...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
“Koha sherben, por nuk ekziston…”
Koha eshte e pakapshme , e pandalueshme. Shpejton dhe ngad...
Komentet e fundit!
Emri:
albina rama
Email:
albina.rama@yahoo.com
Komenti:
kot fare/
Emri:
Xhem Cekani
Email:
xhemisc99@yahoo.com
Komenti:
Pas 2 vitesh vi prap e vizitoj kte faqe,dhe shoh ter kto komente te bukura e me vler ndihem krenar per veten time qe kam arritur t'iu ndihmoj me detyrat e shpis ose tapkten qe ju morra kohe per te lexuar kte ese Shum Shum Faleminderit te gjithve!
Emri:
mirselda
Email:
kristicuni415@yahoo.com
Komenti:
koti fare kjo nuk eshte per klasen e 8 pffff ta shpif 'kur kisha nje here detyra ne gjuhe mora kete ese dhe mesuesja me vuri 6 sepse me tha qe kjo ese nuk eshte per ty'
Emri:
mario
Email:
mario.bega@gmail.com
Komenti:
po ti nuk ke goje te flasesh se po ta dije ta beje vete nuk ke nevoje ta kopjosh nga te tjeret po e ben vete ajo qe e ka bere keshtu e ka menduar. ty po nuk te pelqevi mos ha mut kot
Emri:
mirselda
Email:
kristicuni145@yahoo.com
Komenti:
o ti mario mutin haje vet dhe sa per gojen time ty ska cte duhet ok o idiot
Emri:
Xhem Cekani
Email:
xhemisc99@yahoo.com
Komenti:
Me vjen keq per 6 tende,ndoshta mund te kesh qen ne nje klas me te madhe prsh viti 1 dhe zakonisht per vit tpar esht normale qe duhet dicka me e gjat dhe ndoshta me analitike.duke kerkuar ne google ose mee pak iamgjinat mund tkishe gjetur dhe vet pak gjera qe do te ndihmonin me detyren.
Emri:
klevis
Email:
klevis.kasmi@yahoo.com
Komenti:
bravo me ndihmoi shume ne detyrat e gjuhes faleminderit qe e ke shkruajtur
Emri:
enkelejda.hasanaj
Email:
enkelejda.hasanaj@yahoo.com
Komenti:
jo nuk ka si te jet e shkurter se une jam mesuese gjuhe edhe she fiks per nxenesit e klasave te 8
Emri:
Xhem Cekani
Email:
xhemisc99@yahoo.com
Komenti:
per nje nxenes te klases se 8 qe kam qen esht mese e mjaftueshme, por me pak kerkim n internet ose me shum informacione,ose ide te tuat mund ta zgjasje vepren ne pjes te caktuara,nuk eshte nevoja ta merrje fiks sic esht
Emri:
le di
Email:
ledi@hotmail.it
Komenti:
ku do ti kalosh pushimet ti mi xheni