Imagjino nje vend ku ka nje qetesi absolute nje vend vend te rrethuar nga natyra e gjelber,bar,peme,ajri I paster.Nje vend enderrash ku cdokush do te jetonte I lumtur.Do ishte nje vend ku fjala zhurme nuk do te egzistonte,ku cdokush do te kishte kohe per gjithcka sidomos te meditonte. Nje vend pa zhurma do te ishte nje vend pa makina,pa ndotje ,pa problem ku njerzit nuk do te benin gje tjeter pervecse do te ndertonin lumturin e tyre.
Por ky vend egziston vetem ne enderra dhe realiteti eshte shum ndryshe. Realiteti eshte nje vend I tejmbushur me zhurma ne rruge qe nga te thirrurat e shitesve ambulant e deri te zhurmat qe bejne kamionet e stermedhenj.Nje vend ku pluhuri eshte mbizoterues I ajrit dhe mbytes per mushkrit e njeriut.Ky eshte nje vend ku cdo gje leviz vrullshem dhe jeta eshte shume e shpejt.Ky vrull e mer njeriun me vete aq sa ky njeri harron pjesen tjeter te botes qe nuk ka lidhje me te,ku njeriu behet individualist.
Besoj se u kuptua cila eshte detyra jone per te ardhmen. Sa me shume pune per te permirsua boten qe na rrethon ku te gjithe te jetojne me te lumtur dhe ku femijet te rriten me te shendetshem ne nje bote me te paster,me te qete dhe me te bukur.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
ronaldo rama - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+e+krahasim-kontrastit/zhurma+dhe+qetesia/1591
Vepra te ngjashme
E Bukura dhe e Shem...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Koncepti I bukurise I perceptuar nga njerezimi dhe nga vete natyra e qenies se tij, eshte I lidhur...
Jeta dhe shkenca
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
SHKENCA DHE REALITETI…
Pothuajse cdokujt I vjen nje ndjesi saktesie kur lexon informacione te ndr...
Fshati apo qyteti
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ne fshat ka nje jete me ajer te paster, me me pak makina, ka shtepi private dhe vila personale, me n...
vjeshta dhe dimri
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Pranvera dhe Dimri. Emrat tuaj jane te ndryshem ,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj ...
komunizmi demokraci...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ne komunizem ka vetm nje parti.nuk egziston prona private,por ajo merret nga shteti dhe kthehet ne p...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
ARDHMËRIA E KOSOVË-s
O vendi im i dashur, çfarë po ndodh me ty, çfarë po të bëjnë...
Figura e Skenderbeu...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Te dyja keto vepra letrare jane shume te rendesishme per vete llojin e tyre.Figura kryesore qe eshte...
iliada
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
jane dy personazhe me karakter te perbashket si; guximtar,sypatrembur ndaj vdekjes, luftetar te zote...
Aktualizimi i Ofeli...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për sh...
Medea dhe Femrat So...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Paragrafi 1: Vetëdija dhe Pavarësia
Një ndryshim i theksuar midis Medeas dhe femrave sot është...
dy profesiane
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema intere...
mesuesja dhe doktor...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
mesuesja me shume dashuri na meson per te ardhmen dhe me dashurine dhe me vullnetin e saj merr persi...