Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7498
Data e postimit: 2020-12-17 10:43:33
Shikime: 4625
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 1

Titulli: Kinema apo teatër?

Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Kinema apo teatër?
Autori: Asja Koka
Shkolla: "Ardian Klosi"
Klasa: 8A
Qyteti: Tiranë
E-mail: asjakoka1@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nëse pyet një artist/e se ku ndihet më mirë në teatër apo kinema mund të marrësh përgjigje të detajuara dhe argumente pas argumentash. Dikush zgjedh kinemanë dikush teatrin e dikush nuk i ndan dot.Ndryshe nga publiku i cili duket sikur preferon kinemanë , aktorët jane më të prirur për të qenë dashamirës të teatrit. Vetë dashuria për aktrimin për shumicën e aktorëve buron nga teatri dhe kjo është një nga arsyet pse aktorët zgjedhin teatrin në pjesën më të madhe të kohës .Megjithatë nëse flasim për fitimet ekonomike kinemaja është më shumë fitimprurëse se teatri,për të mos thënë që teatri ,të paktëm në vendin tonë, sjell fitime minimaliste dhe ky është një fenomen tashmë në Shqipëri.Realizimi i një pjese teatrale ,për aktorët ka goxha vështirësi sepse një gabim më i vogël mund të shkatrrojë të gjithë shfaqen ,por duartrokitjet dhe të qeshurat që përcillen në sallë falin tjetër lloj emocioni .Ndërsa për realizimin e një filmi është shumë më e lehtë për aktorët dhe jo vetëm , por emocionet nuk janë të njëjtat.Shpesh ngrihen debate dhe diskutime ku drejtohen pyetje si : A është teatri një zgjedhje më e mirë se kinemaja? Kush duhet të vlerësohet më shumë? Kush jane më të frekuentuara nga grupmoshat e reja ? Etj.
Shumica e artistëve mendojnë që njerëzit duhet të ndërgjegjësohen për sa i përket mungesës së vëmendjes ndaj teatrit .Madje një pjesë e artistëve mendojn që arti i vërtet gjendet vetëm në teatër.Sigurisht që dashamirësit e kinemasë e hedhin poshtë këtë mendim .Në opinionin tim kinemaja dhe teatri janë dy mënyra të të bërit art.Ndonëse në teatër kontaktin e parë e ke me publikun ,në kinema e ke me kamerën.Mendoj që teatri duhet të vlerësohet shumë e më shumë dhe në kinema duhet investuar tepër e më tepër sepse teatri dhe kinemaja janë dy burime arti.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Asja Koka - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+e+krahasim-kontrastit/Kinema+apo+teat%C3%ABr%3F/7498


Vepra te ngjashme
Teatri dhe jeta
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta dhe teatri kanë një lidhje mjaft të ngushtë.Qysh në kohërat abtike është vënë re një...
Teatri dhe jeta
Lloji: Ese shpjeguese
Jeta dhe teatri kanë një lidhje mjaft të ngushtë.Qysh në kohërat abtike është vënë re një...
Komedia Hyjnore,
Lloji: Ese filozofike
Dashuria për dijen...
Lloji: Analize letrare
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo ës...
Jeta
Lloji: Poezi personale
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që...
Moda eshte e rendes...
Lloji: Ese vleresuese
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili ë...
Miqët
Lloji: Ese argumentuese bindese
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri ë...
Paragjykimi
Lloji: Ese filozofike
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë...
nje zile
Lloji: Ese argumentuese
Askush nuk do ta dëshironte atë moment, kur një zile celulari, krejt papritur, përveç se të je...
Barazia
Lloji: Tregim
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve ...
Nuk është gjithmo...
Lloji: Ese krahasuese
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në haps...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, n...


Komentet e fundit!

Emri: mami jot
Email: babijot@gmail.com
Komenti: jam m@mi jot ne dush
  Pergjigju

Emri: mami jot
Email: babijot@gmail.com
Komenti: jam m@mi jot ne dush
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.