Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7969
Data e postimit: 2022-09-20 19:01:10
Shikime: 972
Raporto

Likes: 5 Dislikes: 0

Titulli: Cili është kuptimi i jetës njerzore

Lloji: Ese filozofike
Tema: Kuptimi i jetes njerzore
Autori: Antnjela Kola
Shkolla: Gjimnaz Aleks Buda
Klasa: 11
Qyteti: Tiranë
E-mail: spartakkola12@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Të kuptosh se si te jetosh ne menyre sa me te mire dhe te kuptosh veten dhe te tjeret ,kur kane te drejte dhe kur skanë.Të mesosh qe te mos lëndojme te tjerët ne menyre te padrejte. Jeta ka uljet dhe ngritjet e veta.Ndonjherë rrezohemi keq dhe mendojmë se gjithçka mbaroi, por jo, jeta vazhdon prapë .Nuk duhet të derzohemi lehtë ,por te lufojmë qe te ngrihemi dhe te buzeqeshim.
Ndonjherë të dhemb shpirti, dëshiron që të qash ,por nuk mundesh ,gjithcka mbajmë brenda , nuk e shfaq.Cdo dhimbje qe kalojmë në jetë na bën më te fortë dhe më të guximshëm. Duhet të shpresojmë më të miren për veten dhe të tjerët.Jeta është një rrugëtim shumë i gjatë që cdo ditë meson shumë gjëra te reja dhe nxjerr mesime sa me te ndryshme. Të gjithe ne jetojmë ne menyra unike, në menyren e vet, me bindjet e veta. Dikush jeton më gjatë, dikush më shkurt, por ne nuk e dimë nga vijmë dhe nuk e dimë se nga te shkojmë. Fizolofija këshillon qe te mos brengosemi per te ardhmen, por te jetojme te gjitha castet e bukura me njerzit e zemres deri ne castet e fundit te jetes. Ne nuk i dimë qellimet e jetes, por sidoqoftë ne e duam jeten, duam vazhdimësinë dhe kuptimin e saj. Asnjë nuk eshtë përket, asnjë nuk e ka jeten e lehtë dhe cdo njeri ka problemet e tij. Ne kurrë nuk e dimë se cfarë po kalon dikush tjetër. Kështu që përpara se te gjykojmë, kritikojmë dhe te flasim për dikë tjetër ,duhet te dimë se cdo njeri lufton ne menyrat e tij per jeten e tij !
Fizolofija është nje lëndë që të shpjegon se jo gjithcka mund ti bësh me egoizëm .Të meson shumë gjëra për jetën dhe të meson se si te jesh më tolerant me të tjerët dhe me veten tënde .Jeta eshtë një rrugë plot kthesa dhe rreziqe ,por nese dojmë qe te kapërcejmë të gjitha duhet te pranojmë edhe persona të tjerë qe te ndihmojnë në raste te vecanta . Njeriu duhet të përgatitet qe ta pranojë dhimbjen si pjesë përbërëse te jetes ,perndryshe kurr nuk do te marre guximin qe te dashurojë , te gezohet apo te shpresojë perseri.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Antnjela Kola - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Cili+%C3%ABsht%C3%AB+kuptimi+i+jet%C3%ABs+njerzore+/7969


Vepra te ngjashme
Të jesh a mos të ...
Lloji: Ese filozofike
Të rrosh a të mos rrosh është një nga monologjet më të famshme të letërsisë botërore dhe ...
Dëshpërim
Lloji: Hartim
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur ...
Pengesat e jetës
Lloji: Tekst shpjegues
Mos , mos , mos . Mos bëj ashtu , mos bëj kështu ..!Sa keq apo jo ?! Nuk je i lirë të jetosh j...
Nuk është gjithmo...
Lloji: Ese krahasuese
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në haps...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, n...
Librat
Lloji: Ese argumentuese
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të...
Librat
Lloji: Ese argumentuese
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të ...
E vërteta e kësaj...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është ...
Nje mik i vertete n...
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme....
Shprehu
Lloji: Ese argumentuese
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mu...
vdekja është akt ...
Lloji: Ese filozofike
Sot shumë njerëz rrëzohen gjatë jetës së tyre e më pas pyesin veten pse. Vetëm se jeta na rr...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballem...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.