Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7884
Data e postimit: 2022-02-26 19:20:15
Shikime: 1409
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Vdekja eshte e heshtur,heshtja eshte e vdekur!

Lloji: Ese filozofike
Tema: Ese filozofike.
Autori: Gloria Zhuli
Shkolla: Shkolla 9-Vjecare Papa Kristo Negovani
Klasa: 9A
Qyteti: Erseke
E-mail: ketazhuli@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Hesht!Pse kaq qetesi?Ku jam une? Gjithcka eshte zhdukur,jam e vetme.Ujerat nuk rrjedhin me,zogjte nuk cicerojne,natyra nuk me therret...Ku jane njerezit? Pse me kane braktisur apo..i kam braktisur une ata?Mos valle kam shkuar ne nje bote tjeter ku nuk do degjoj me asgje pervec zerit tim te brendshem ,ngasherimit te heshtur dhe hidherimin qe me ka pushtuar?

Heshtja eshte nje gjuhe qe cdokush e di,qe ne lindje.Fjalet e saj nuk degjohen,ndjehen.Mbase nuk ka ze por te vret me shume se cdo gje tjeter.Ajo te ben te mendosh gjate,te zhytesh ne mendime por edhe te turbullon.Pyet veten per cdo gje,edhe per rrobat qe ke veshur kerkon nje arsye.Nje lemsh I madh krijohet ne kraharor,nuk te le te qete,te pengon te marresh fryme.Mbase heshtja e pafund kerkon te te fuse ne boten e saj pa dalje por pikerisht ne ate moment vjen dikush,ose vete ndergjegjia jote qe te kthen perseri ne boten e bukur dhe plot ngjyra...

Por e gjitha kjo mund te jete genjeshter...mbase ne te vertete ishte ...vdekja...Vdekja eshte nje ndjekese besnike e njeriut,pret momentin qe te heshtesh,te dorezohesh para gjithckaje. Ne fillim te qesh lehtas ne vesh,te therret dhe te perqafon. Eshte e hidhur,te tremb me qetesine e saj dhe fillon te qash.Ajo nuk te pyet per asgje,kur do te te te largohet,kur do te te shmange dhe e fundit kur do te te takoje.Pikerisht ne kete moment ajo ndalon gjithcka,dhe vete njeriun.E ndalon se foluri,e ndalon te luaje,e ndalon te qeshe,e ndalon te mendoje.Eshte shume mizore.Mbase kjo gjendje asaj I pelqen shume dhe prandaj eshte egoiste.

Mbase vdekja vjen ne momentin kur ke zbuluar te gjitha misteret e jetes dhe pret te zbulosh te tjera...





Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Gloria Zhuli - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Vdekja+eshte+e+heshtur%2Cheshtja+eshte+e+vdekur%21/7884


Vepra te ngjashme
Si do të jetë vde...
Lloji: Poezi personale
Kur te vi dita e vdekjes , vallë si do të jetë , a do vuaj për mëkatet apo do vdes pa rënku...
Vdekja
Lloji: Ese filozofike
Vdekja eshte fundi i veprave te tua dhe fillimi i gjykimit te tyre.Vdekja eshte si nje pike e zeze n...
''I tille eshte fat...
Lloji: Analize letrare
E tille eshte jeta!Si nje furtune qe rremben vrullshem cdo sekonde,largohet dhe merr me vete gjithck...
Shko Moj Nene Ne Sh...
Lloji: Hartim
Ne luft Kosova pesoi shume humbje. Humbi rinin dhe rimat me te dalluar, humbi gjysmen e shpirtit dhe...
Femra endrra pa te ...
Lloji: Ese filozofike
Femra endrra pa te cilen jeta do dukej e zbehte Femra ,nje qenie e brishte,...
dashuria ndaj femre...
Lloji: Ese argumentuese
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen...
Si ndikojne familja...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte si nje lloj tregu i pafund ku ne te mund te gjesh lloj lloj produkti apo njerzish.Aty ku ...
Mergimi shpirteror
Lloji: Ese pershkruese
Ese pershkruese “”Mergimi shpirteror” Mergimi ka qene dhe do te jete gjithmone nje dukuri m...
Bota i perket atij ...
Lloji: Ese shpjeguese
“Bota i perket atij qe guxon” “E vetmja menyre per t’ia dale mbane eshte te vazhdosh se ecu...
shoqeria
Lloji: Analize letrare
mos ec kurr para meje,mbase ste njoh dot mos ec kurr pas meje,mbase nuk di te te udheheq.ec gjithn...
Vdekja
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja… C’eshte vdekja? Mbarimi I jetes, apo fillimi I nje jete te re? Cdo gje e ka nje fillim ...
Jeta e dyfishte
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume r...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.