Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4584
Data e postimit: 2015-11-16 22:22:35
Shikime: 15740
Raporto

Likes: 15 Dislikes: 4

Titulli: Perpara pasqyres se deshirave

Lloji: Ese filozofike
Tema: imagjinata
Autori: Era Milo
Shkolla: Nonda Bulka
Klasa: 9A
Qyteti: Permet
E-mail: tfjdgs@gmail.co.uk

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Na ndodh shpesh te humbasim ne boten e kujtimeve , te sjellim ne mend kohen e femijerise . Para syve , me kalojne njerezit e mi te dashur , ata qe jane , por edhe ata qe nuk jetojne me . Copeza ngjarjesh , aventurash , lojrash...Ashtu , e perhumbur , e shoh veten para nje pasqyre , disi te cuditshme . E bukur nga pamja , por magjike ne realizimin e deshirave . Sa shpejt mi lexoi mendimet kjo pasqyre!
Magjia fillon...Para meje shfaqet "Ai" , per te cilin ndjej mall me shume se cdokush tjter , eshte gjyshi im , i cili me mungon . E shoh qe me buzeqesh , e me ledhaton embel . Po , po eshte aty para meje , ndjej frymemarrjen e tij , po , eshte gjalle .Sa te dashura jane perqafimet , perkedheljet e tij ! Sa do te doja te vazhdonte keshtu ! Por...papritur pamja tjetersohet . Pasqyra nuk ndal me magjite e saj ! Para meje shfaqet shoqja ime e vjeter , me te cilen kam kohe pa folur . Me kerkon ndjese per zenken qe ndodhi mes nesh . Me premtoi se do te ishim shoqe perjete , dhe asgje nuk mund te na ndante me . Sa e lumtur jam ! Jam une dhe pasqyra qe arrijme te bejme mrekullira , dhe te realizojme gjithcka qe kam dashur ne jete . Duke enderruar perfytyrimi im shkon drejt se ardhmes . Kam shume deshira , si cdo moshatar i imi , dhe sdi se cilen prej tyre te vecoj ! Pasqyra qe me lexon cdo mendim , shfaq para meje nje rruge te gjate , shume te gjate , qe tretet diku ne horizont , dhe vetem kaq . Pasqyra hesht , ajo nuk flet me...
Dhe menjehere , si me magji , kujtimet me sollen ne realitet , ne boten vertete . Tani , e di kuptimin e asaj rruge te te gjate . Ajo eshte rruga e mundimshme , e veshtire por e bukur . Rruga qe do te me hape dyert e jetes , dyert e se ardhmes , per te realizuar te gjitha enderrimet dhe magjite e jetes . Une , jam ne hyrje te kesaj rruge , dhe e vendosur per ta cuar ate deri ne fund...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Era Milo - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Perpara+pasqyres+se+deshirave/4584


Vepra te ngjashme
Pasqyra
Lloji: Ese pershkruese
Nje pasqyre e vertete na nihmon ne qe te shohim veten tone ndersa ne nje pasqyre imagjinare ti mund ...
pasqyra
Lloji: Ese shpjeguese
PASQYRA Për njeriun e sotëm,i cili është mësuar qe ta shohe imazhin e tij në kamera,fot...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
para pasqyres se d...
Lloji: Ese pershkruese
para pasqyres mund te shohesh ghithcka qe ti deshiron ne jet te jeteve.nje pasqyr e thjesht ti shiko...
shoqeria
Lloji: Analize letrare
mos ec kurr para meje,mbase ste njoh dot mos ec kurr pas meje,mbase nuk di te te udheheq.ec gjithn...
Cdo te thote te jes...
Lloji: Ese shpjeguese
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta...
libri
Lloji: Ese argumentuese
Libri eshte nje nga psurite me te qmuara ne jete ,per ate qe e meson por dhe anasjelltas .Tani libri...
perrallat jane pasq...
Lloji: Ese pershkruese
Perrallat jane pasqyre e jetessone: Sa here permendim fjaleni perralle kujtojm shume gjera duke nis...
Para Pasqyrës së ...
Lloji: Ese shpjeguese
Kur jemi para pasqyres shohim shembellimin tone , por nese ndoghemi para pasqyres se deshirave do te...
Shoqja
Lloji: Hartim
Mendoj se e dini se si eshte te kesh nje shoqe si moter. Te ndash lumturin e gezimet me te, te jesh...
Heshtja
Lloji: Ese filozofike
Heshtja e ka gjuhen e saj,ajo flet me shume se c'do britme qe do te shkaterronte dicka te bukur.Ajo ...
Do te doja
Lloji: Ese filozofike
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te l...


Komentet e fundit!

Emri: riku
Email: rikugoma@gmail.com
Komenti: bravo zemr
  Pergjigju

Emri: snajda
Email: snajda@hotmail.com
Komenti: te lumte zemer
  Pergjigju

Emri: emanuela
Email: shkelzen.lama@hotmail.com
Komenti: Me vjen vertet mire per ty qe e rifitove shoqen.Shpresoj qe tani mos ta humbisni me njera-tjetren.Shume e bukur te pergezoj per fjalet dhe prekese njekohesisht
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.