Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8024
Data e postimit: 2023-01-29 11:53:56
Shikime: 923
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 1

Titulli: Prometeu,një hero i vetmuar!

Lloji: Ese filozofike
Tema: Prometeu
Autori: Anna Çani
Shkolla: Gjimnazi "Raqi Qirinxhi"
Klasa: Xc
Qyteti: Tiranë
E-mail: vincanianna@gmail.com
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Prometeu është heroi i parë humanist në të gjithe historinë e letërsisë dhe është një figurë e adhuruar për shumë artistë e poetë. Ai kreu një akt humannë kohën kur njerëzimi ndonjej në errësirë,injorancë dhe varfëri. Prometeu u rrëmbeu perëndive zjarrin dhe për këtë arsye u dënua nga Zeusi në majën e malit ku qëndroi i lidhur dhe vetëm në shkëmbin e Skithisë për shumë kohë të gjatë. Zeusi i dërgonte një shqiponjë e cila i hante mëlçinë,por përsëri Prometeu nuk u dorëzua pë të mirat që i solli njerëzimit. Zjarri simbolizonte ndriçimin,ngrohtësinë por edhe ndriçimin e mendjes.Ai gjithashtu ishte pronë vetëm e perëndive. Prometeu ishte një parashikues i zoti që kishte parë të ardhmen e të gjithëve dhe çdo veprim që ai bënte e mendonte mirë. Edhe pse Zeusi dërgonte shpesh herë shërbëtorin e tij të kërcënonte Prometeun,ai tregohej gjithnjë i vendosur për ta çuar deri në fund synimin dhe premtimin që i kishte dhënë vetes. Prometeu është simboli i vetësakrifikimit dhe i humanizmit që mbeti një heri i vetmuar dhe nuk pati kurrë përkrahje,sepse nëse do të përkrahej,ata do të kishin të njëjtin fat si Prometeu. Të gjithë ishin përkrahës të Zeusit dhe padyshim ishte frika që i bënte të tillë. Edhe pse ky hero po vuante për momentin,ai e dinte se kjo sakrificë që bëri i vetëm do të kujtohej nga njerëzimi në shekujt në vazhdim. Ky mit përmbledh historinë e çdo heroi që ka ekzistuar. Prometeu njihet si krijuesi i njerëzimit prej balte dhe tirzni që solli "zjarrin e zhvillimit" tek njerëzit. Zjarri ishte privilegji i perëndive. Por ishin të gjithë lojtarët e një bote plot gabime. Ishin të destinuar për të qenë "injorantë",për të mos patur kurrë flakën e dijes. Ata ishin kukllat e perëndive. Por jo Prometeu. Ai pavarësisht gjithçkaje i'ua mori flakën perëndive dhe në fund vdiq si një hero,i pari,i vetmuar...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anna Çani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Prometeu%2Cnj%C3%AB+hero+i+vetmuar%21/8024


Vepra te ngjashme
Prometeu,një hero ...
Lloji: Ese filozofike
Prometeu është heroi i parë humanist në të gjithe historinë e letërsisë dhe është një fig...
Ese
Lloji: Ese pershkruese
Prometeu eshte heroi i pare i humanist ne te gjithe historine e letersise dhe eshte nje figure e ...
Prometeu nje hero i...
Lloji: Analize letrare
Miti i Prometeut permbledh historine e cdo heroi qe ka egzistuar... Prometeu njihet si krijuesi i n...
Prometeu, nje hero ...
Lloji: Ese pershkruese
Ishin thjesht lojtaret e nje bote plot gabime. Ishin te destinuar per te qene "injorante", per te mo...
Prometeu, nje hero ...
Lloji: Ese shpjeguese
Prometeu nje hero i jashtzakonshem,i cili u sakrifikua per te miren e njerezimit, nje deshmor i vert...
miti i prometeut
Lloji: Ese filozofike
Figura e këtij Titani ështe një prej produkteve më të vlefshme të mitologjisë greke. Promethe...
Prometeu nje hero i...
Lloji: Ese argumentuese
... Medet Sa shpikje te dobishme bera un Per njerezit, ndersa per vete s gjej mjet per te shpetuar...
Prometeu heroi i ve...
Lloji: Ese argumentuese
Beheni vete mos prisni nga une tua tregoj un e ju ta beni n fletore e car do mesoni keshtu ..bejini ...
Mekati me i madh
Lloji: Ese argumentuese
Ferri, vendi ku të gjithëve i vjen drejtësia që meritojnë për mëkatet që kanë bërë në...
Pushimet verore
Lloji: Pershkrim
Ajo ditë që kalova në plazh, para 2 vitesh është e paharrueshme. Deti ishte i rrëmbyeshëm dhe...
Bukuria
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Bukuria është një koncept shumë i gjerë. Individë të ndryshëm kanë mendime të ndryshme pë...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjego...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.