Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 982
Data e postimit: 2013-03-19 15:45:28
Shikime: 14982
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 1

Titulli: Kur dashuria vdes, atëhere edhe jeta shuhet...

Lloji: Ese filozofike
Tema: Kur dashuria vdes, atëhere edhe jeta shuhet...
Autori: un
Shkolla: ismail qemali
Klasa: x
Qyteti: vl
E-mail: kelibaze@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me


Shpesh fëmijët e vegjël pyesin prindërit e tyre se si ata kanë lindur e prindërit mundohen të gjejnë një mënyrë shumë imagjinare për t’ia treguar e në disa raste të pavërteta.Vjen një kohë që fëmijët rriten e mund të kuptojnë më shumë, në këtë fazë prindërit ndihen më pak të vënë në sikletë dhe mund ta tregojnë më lirshëm përgjigjen.
Riprodhimi është një funksion kryesor që siguron vazhdimësinë e jetës në të gjitha gjallesat e gjalla duke përfshirë edhe njerëzit. Ky funksion kryhet në cifte dhe që dy individë të ciftëzohen, mes tyre duhet të lind një ndjenjë (sikur ke flutura në stomakë) ; kjo ndjenjë quhet dashuri. Nëqoftë se kjo ndjenjë nuk do të ekzistonte, gjithcka do të kthehesh në të kundërt. Pa dashuri njerëzit nuk do të ciftëzoheshin dot ; pa ciftëzim nuk mund të kryhet riprodhimi ; pa riprodhim nuk ka jetë.
-Por, a mund të themi se shuhet plotësisht ?
Sigurisht që jo, ne kemi dëgjuar të përdoret termi “shtatëzani e padëshiruar” kjo do të thotë që fëmija është i padëshiruar, por gjithësesi ai do të lind. Ky cikël mund të krahasohet me një tretësirë në kimi. Kemi tretësira të tretshme dhe tretësira të patretshme, në këto të fundit tretet një sasi shumë e vogël substance sepse tretësirat apsolutisht të patretshme nuk ekzistojnë. Në këtë mënyrë edhe ciftëzimi kryhet në prani ose jo të dashurisë.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     un - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Kur+dashuria+vdes%2C+at%C3%ABhere+edhe+jeta+shuhet.../982


Vepra te ngjashme
= prind femije
Lloji: Tekst argumentues
Frika nga vetmia
Lloji: Ese informuese
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është...
Shkruajmë bukur gj...
Lloji: Ese argumentuese
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal ...
Thënie për Nënë...
Lloji: Thenie
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryet...
Dashuria...nje jete
Lloji: Ese argumentuese
× Search Modes ALLIMAGESVIDEOSBOOKSNEWSFLIGHTSSEARCH TOOLS Search Results Translation r...
Arsimimi
Lloji: Hartim
Këtë shkrim do ta filloj me një thënie të Nelson Mandelës me një fjali të thjeshtë që ka ...
Te jetojme se bashk...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë njerzit lindin te lirë dhe të barabartë me dinjitet e më të drejta .Ata kanë arsye...
Zhgënjimi
Lloji: Ese filozofike
Zhgënjimi...Të zhgënjehesh...ç'do të thotë?! Hë...Të zhgënjehesh do të thotë të humbasë...
Barazia
Lloji: Tregim
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve ...
bota e femijeve dhe...
Lloji: Ese argumentuese
Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do t...
Të ndryshëm , por...
Lloji: Ese argumentuese
A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzi...
"Sfidat e shekullit...
Lloji: Ese argumentuese
Kush do ta mendonte që pas zhvillimit të hovshëm të kohës, kulturës dhe njërëzimit, do të a...


Komentet e fundit!

Emri: ti
Email: tititivetemti@outlook.com
Komenti: mut mut azgj nuk eshte e vertet
  Pergjigju

Emri: miri
Email: mirimiri@outlook.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: lola sss
Email: lolalola2@yahoo.com
Komenti: aspak kur dashuria vdes jeta lulezon. eseja kot fare./
  Pergjigju

Emri: el
Email: hoxha_el@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.