Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8026
Data e postimit: 2023-01-30 18:38:43
Shikime: 724
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 1

Titulli: Zhgënjimi

Lloji: Ese filozofike
Tema: Zhgënjimi
Autori: Anna Çani
Shkolla: Gjimnazi "Raqi Qirinxhi"
Klasa: Xc
Qyteti: Tiranë
E-mail: vincanianna@gmail.com
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Zhgënjimi...Të zhgënjehesh...ç'do të thotë?! Hë...Të zhgënjehesh do të thotë të humbasësh besimin,të gënjehesh nga dikush duke të parë në sy etj...Për mua zhgënjëmi është një lloj ndjenje e veçantë. Them kështu sepse zhgënjimin jo të gjithë e përjetojnë. Ata njerëz të cilët e përjetojnë ose ndryshe(dhe më saktë)përballen,ballafaqohen me të jo gjithmonë pas një kohe të gjatë fillojmë të besojmë. Na mjafton të marrim një zhgënjim sado i vogël qoftë dhe nuk u besojmë më,jo atij personi nga i cili morëm zhgënjimin,por dhe tek personat e tjerë që na rrethojnë,tek shoqëria. Zhgënjimi është një ndjenjë e cila na rrëzon moralisht. Ka raste kur ndihemi të pafuqishëm për të bërë diçka prej zhgënjimit që kemi marrë,ka raste kur zhgënjimi është aq i madh sa nuk mund ta marrim veten përsëri për një kohë shumë mjaft të gjatë. Zhgënjimi gjithqhstu mund të quhet dhe si një nga ndjenjat që përjetohet më shumë gjatë jetës. Zhgënjime,rrëzime,ngritje-ul je...janë të gjitha pjesë të jetës dhe ç'është më e rëndësishmja vjen si pasojë e besimit të tepërt që kemi.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anna Çani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Zhg%C3%ABnjimi/8026


Vepra te ngjashme
Vetëm
Lloji: Poezi dramatike
Jam i vetëm dhe i tretur Në këtë dhomë hir të heshtur Nga errësira e natës dhe e njerëzve...
Pas stuhisë
Lloji: Poezi dramatike
Jeta
Lloji: Analize letrare
Ndonjëher jeta të bënë të lumtur, ndonjëher të bënë ta urresh edhe veten. Ndonjëher lodhe...
Bashkimi kombëtar
Lloji: Poezi lirike
Bashkimit kombëtar Të bashkohemi që të gjithë Të kontribojmë vllazërisht Mos t...
Bashkimi
Lloji: Poezi lirike
Bashkimi Të bashkohemi që të gjithë Të kontribojmë vllazërish...
Eshtë tepër vësh...
Lloji: Ese argumentuese
Koha thuhet se shëron gjithcka ,dhimbjet ,plagët ,brengat e së kaluarës ,koha të mëson të kë...
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
Adoleshenca është mosha kur një individ kalon nga një fëmijë i pavetëdijshëm për veprimet q...
Nëna
Lloji: Ese pershkruese
Nënë! Moj nënë e dashur! Po shkruaj për ty po të kthej borxhin,që më ke mbajtur nëntë mua...
Ajo çfarë më bë...
Lloji: Tekst pershkrues
Mua më pëlqen shumë shkolla,ndonëse është e lodhshme.Sepse ajo di të përgatisë njerëz të ...
Pavarsia e Kosovës
Lloji: Poezi lirike
Pavarsia e Kosovës Gëzohet i vjetri Gëzohet fëmija Feston K...
Vetmitari
Lloji: Tekst filozofik
Më ka qëlluar të rri shpesh vetëm në heshtje.Vetmia më pëlqen.Ajo është për shpirtin si di...
Kush jam unë ?
Lloji: Tekst pershkrues
Unë quhem Kevin Çika dhe jam 16 vjeç.Kam një gjatësi normale dhe një trup të rregullt.Kam sy ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.