Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6907
Data e postimit: 2019-08-31 16:49:07
Shikime: 6847
Raporto

Likes: 12 Dislikes: 3

Titulli: Barazia

Lloji: Tregim
Tema: Jemi te ndryshem por te barabarte
Autori: Elidona Duraku
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukes
E-mail: elidonaduraku2@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve për tani, por do të kthehemi në këtë më vonë. Të gjithë personat janë të barabartë. Kjo duket e qartë për mua. Tani, unë jam i vetëdijshëm për kundërshtimin e tepruar për këtë, domethënë se ne nuk jemi të barabartë në shumë mënyra. Ne nuk jemi të gjithë njëlloj të fortë, ose në mënyrë të barabartë të gjatë ose të aftë për të bërë një sasi të barabartë pune, apo po aq të bukur etj. Dhe ne me siguri ndryshojmë shumë në personalitetet tona. Po, me të vërtetë bëjmë.Nuk dua të shoh se cili është ky argument, nëse meriton një titull të tillë, po përpiqet të krijojë. Sepse njerëzit janë të ndryshëm nuk do të thotë se ata nuk janë të barabartë. Unë nuk e kujtoj duke thënë se të gjithë njerëzit ishin identikë me njëri-tjetrin. Jo, njerëzit nuk janë akoma identikë me veten gjatë kohës. Barazia matet në terma të vlerës, të vlerës. Dhe të gjithë njerëzit kanë vlerë të barabartë dhe të barabartë. Nuk ka asnjë person që është më i ulët se çdo person tjetër.Pavarësisht nga dallimet tona fizike, personi më i vogël dhe më i dobët mund të vriste më të fuqishmit, kështu që argumentet e dallimeve fizike nuk janë bazë për të justifikuar pabarazinë. Le të shqyrtojmë një shembull: nga njëra anë, ne kemi Mbretëreshën e Anglisë. Nga ana tjetër ne kemi një bandit, një kriminel, i cili është dënuar (dhe ka pranuar haptazi) dhjetëra rasteve të vrasjeve, sulmeve, përdhunimeve, vjedhjeve etj. Thjesht sepse nuk jemi shumë të dashur për veprimet e personit të dytë nuk do të thotë se ata janë me vlerë më të vogël të brendshme. Kushdo që nuk pajtohet, ndoshta do të ishte një person i pakëndshëm që i jep më pak vlerë njerëzve që nuk i pëlqejnë, duke menduar se mosdëshirat e tyre për këtë person e rrënojnë vlerën e jetës së atij personi. Kjo është padyshim e pavërtetë. Nëse nuk e shihni se kjo nuk është e vërtetë, ndoshta nuk ka nevojë për ju që të vazhdoni të lexoni.Te gjithe njerezit jane te barabarte pavarsisht se kush do te shpetoje se pari!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elidona Duraku - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/Barazia/6907


Vepra te ngjashme
Të ndryshëm , por...
Lloji: Ese argumentuese
A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzi...
Paragjykimi
Lloji: Ese filozofike
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë...
E bukura dhe e shem...
Lloji: Ese filozofike
Cili është përkufizimi i bukurisë? A ekziston një përkufizim i tillë? Apo secili prej nesh ka...

Lloji: Ese argumentuese
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë...
Mesuesit
Lloji: Tekst pershkrues
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegj...
Vendi i Diturisë
Lloji: Ese argumentuese
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të a...
Ese: Rëndësia e f...
Lloji: Ese argumentuese
Filozofia na ka pajisur me disa nga idetë më të rëndësishme dhe me më shumë ndikim në histor...
Nuk është gjithmo...
Lloji: Ese krahasuese
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në haps...
Dëshpërim
Lloji: Hartim
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur ...
Udheheqes ideal
Lloji: Ese argumentuese
Kush nga ne nuk do të donte që të ketë një udhëheqes i cili të quhet i denjë teksa udhëheq...
Heroizmi
Lloji: Ese argumentuese
Heroizmi është një përpjekje që tregon guxim. Heroizmi i bën njerëzit që te kryejnë akte t...
Vlera e jetes njere...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëz...


Komentet e fundit!

Emri: Sara
Email: sarabylini@yahoo.com
Komenti: budallik
  Pergjigju

Emri: gfygyb
Email: sarabylini@yahoo.com
Komenti: ceshtttt kjo e eseeeeee e cpifur dhe e pakuptimt?
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.