Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4031
Data e postimit: 2015-03-19 21:36:02
Shikime: 6190
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: une Milosaoja

Lloji: Ese filozofike
Tema: atdheu
Autori: nartila
Shkolla: ismail qemali
Klasa: 12-9
Qyteti: tirane
E-mail: nartilamacaj@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Une Milosao

Une shpirti i tij (Milosaos) u shkeputa nga trupi, gjaku i te cilit lagu ate dite token e te parevete mi. Nese do me kishin pyetur se cila ishte vdekja qe doja, do i isha pergjigjur “vetem kete. Te jepja jeten per vendin tim.”
Vendin tim me male te larta e krenar, me gurra (burime) plot ujera te ftohta e plot shije, ku freskohej Rina ime. Toka ime qe kish njohur shume kembe ushtaresh te huaj por qe perseri kishte mbijetuar e rimekembur dhe ishte nje vend plot bukuri me gjuhen, traditat dhe kenget qe vec te paret e mi kishin. Nese do me pyesnin sesi do doja jeten time, do pergjigjesha pa ngurruar “Perkrah Rines, dashurise se vetme te thelle te jetes sime.” Jo se ajo ishte vajza me e bukur e krahines, vendi yne eshte i mbushur me vajza te bukura, por sepse Rina ishte nje vajze e thjeshte, e cila nuk mburrej me gjerat qe natyra ia kishte dhuruar. Ajo vajze e “kallogrese” nuk kishte as pozite e as para, por me thjeshtesine e saj ishte bere pjese e cdo endrre time. Ajo ishte dashuria dhe dhimbja ime.
Nese tani, qe shpirti im iku larg trupit te pergjakur, do me pyesin se cfare me mbeti merak nga kjo jetee shkurter, une do te thoja: “Moterza ime Leticia.” Leticia qe zbatonte te gjitha porosite e memes sime, ishte bija e degjuar por edhe motra e embel imja, e cila nuk njohu ne jete shijen e dashurise, nuk mundi te veshe asnjehere fustanin e bardhe qe vajzat qe te vogla ende rrojne. Dhimbja me e madhe per te eshte tashme dhe mungesa e familjes. Ajo eshte dhimja ime, dhimje pa shpetim e nje shpirti ne fluturim.
Gjithsesi shpirti im si gjithe heronjte e ketij vendi te vogel, port e pergjakur shpesh , do qendroje si engjell i lirise per te mbrojtur token e te pareve tane, token ku shqiponjat fluturojne lart.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     nartila - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/une+Milosaoja/4031


Vepra te ngjashme
dashuria ime
Lloji: Poezi dashurie
Nje dashuri qe nuk harrohet lehte,nje dashuri te clen nuk e kisha ndjere kurre.Erdhi ne klasen time ...
Iluzione
Lloji: Analize letrare
Filloi te numeronte , 38 39 40 41... e keshtu me radhe . Mundohej qe ta harronte ate , por ishte e p...
Ema Bovari
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga personazhet letrar qe me ka lene me shume mbresa eshte Ema Bovari.Me ka bere pershtypje se ...
Vajza e fiskuar nd...
Lloji: Tregim
Ne kete tregim behet fjale per nje vajze e cila ishte e pasionuar pas poezive , tegimeve ,enderave d...
Dita e pare e shkol...
Lloji: Tregime per femije
Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ng...
libri i fluturave
Lloji: Tregim
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quhesh...
Nente vjet kaluam b...
Lloji: Hartim
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle n...
Natyra Eshte E Cmua...
Lloji: Ese pershkruese
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.P...
natyra eshte vet je...
Lloji: Ese pershkruese
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.P...
E paharruar...
Lloji: Ese pershkruese
E kam titulluar kete ese “E paharruar”, sepse ne te do te tregoj per nje person te til...
Nje shetitje ne par...
Lloji: Pershkrim
Ishte dite e diel. Une me babin kishim dale per shetitje ne Drilon. Sa po futeshim brenda dy mjellma...
Perralla:Endrra qe ...
Lloji: Hartim
Nje here e nje kohe ne nje shtepi e cila gjendej ne mes te nje fushe te gjelbert jetonte nje vajze e...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.