Prometeu është heroi i parë humanist në të gjithe historinë e letërsisë dhe është një figurë e adhuruar për shumë artistë e poetë. Ai kreu një akt humannë kohën kur njerëzimi ndonjej në errësirë,injorancë dhe varfëri. Prometeu u rrëmbeu perëndive zjarrin dhe për këtë arsye u dënua nga Zeusi në majën e malit ku qëndroi i lidhur dhe vetëm në shkëmbin e Skithisë për shumë kohë të gjatë. Zeusi i dërgonte një shqiponjë e cila i hante mëlçinë,por përsëri Prometeu nuk u dorëzua pë të mirat që i solli njerëzimit. Zjarri simbolizonte ndriçimin,ngrohtësinë por edhe ndriçimin e mendjes.Ai gjithashtu ishte pronë vetëm e perëndive. Prometeu ishte një parashikues i zoti që kishte parë të ardhmen e të gjithëve dhe çdo veprim që ai bënte e mendonte mirë. Edhe pse Zeusi dërgonte shpesh herë shërbëtorin e tij të kërcënonte Prometeun,ai tregohej gjithnjë i vendosur për ta çuar deri në fund synimin dhe premtimin që i kishte dhënë vetes. Prometeu është simboli i vetësakrifikimit dhe i humanizmit që mbeti një heri i vetmuar dhe nuk pati kurrë përkrahje,sepse nëse do të përkrahej,ata do të kishin të njëjtin fat si Prometeu. Të gjithë ishin përkrahës të Zeusit dhe padyshim ishte frika që i bënte të tillë. Edhe pse ky hero po vuante për momentin,ai e dinte se kjo sakrificë që bëri i vetëm do të kujtohej nga njerëzimi në shekujt në vazhdim. Ky mit përmbledh historinë e çdo heroi që ka ekzistuar. Prometeu njihet si krijuesi i njerëzimit prej balte dhe tirzni që solli "zjarrin e zhvillimit" tek njerëzit. Zjarri ishte privilegji i perëndive. Por ishin të gjithë lojtarët e një bote plot gabime. Ishin të destinuar për të qenë "injorantë",për të mos patur kurrë flakën e dijes. Ata ishin kukllat e perëndive. Por jo Prometeu. Ai pavarësisht gjithçkaje i'ua mori flakën perëndive dhe në fund vdiq si një hero,i pari,i vetmuar...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Anna Çani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Prometeu%2Cnj%C3%AB+hero+i+vetmuar%21/8023
Vepra te ngjashme
vetmia
Lloji: Ese filozofike
Bardh e zi !
pa drite , pa ajer , pa fryme !!! < dicka me mungon
po me mungon dhe ndjehem shume b...
koha
Lloji: Ese filozofike
E di.Ne si njerz duam urrejm, gabojm, dashurojm, veprojm por ne shumicen e rasteve pendohemi.Jo pe...
Mbresa nga Shtepia ...
Lloji: Ese filozofike
Nje fasade ku cdo gjethe permban nje histori ,sa here leviznin nga era, ato po flisnin ,po drridhe...
Vetmia lulja qe rri...
Lloji: Ese filozofike
Shpesh herë erresirën dhe vetmin njerzit mundohen ti largohen por ne fakt ajo eshte nje qetesi shp...
Ku po shkojme me ka...
Lloji: Ese filozofike
Te rritesh ne nje bote te tille… ku njerzit zhvishen nga dashamiresia dhe sjellin revolucion indiv...
pasqyra
Lloji: Ese filozofike
Shume here me lindin ne mendje pyetje rreth ekzistences te njeriut ,kafsheve, pemve, yjeve, luleve d...
Një udhëtim imagj...
Lloji: Ese filozofike
Më kujtohet eksperimenti që bëmë me miqtë e mi shkencëtarë. Provuam të shihnim se çfarë nd...
Erdhe nje nat me e ...
Lloji: Ese filozofike
A di cfar eshte me e dhimbshme ne kete bot. Te braktisesh prej dashuris , e cila tashme te ka burgo...
Arti dhe enderrat j...
Lloji: Ese filozofike
Qe te krijosh si fillim duhet te enderrosh. Pas cdo arti fshihet nje enderr te cilen e bejme realite...
Do te doja
Lloji: Ese filozofike
Do te doja...
S'e di pse, por sonte...
sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te l...
dashuria
Lloji: Ese filozofike
te gjithe e dime se dashuria eshte reciproke po te gjithe ne biem brenda saj pa dashje dhe as nuk e ...
Kush jam une?!
Lloji: Ese filozofike
Kush jam une?
Nese me takon ne rruge dhe me pyet se kush jam,do te te them se jam Geraldo Xhina.Nes...
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!