Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8025
Data e postimit: 2023-01-29 14:28:56
Shikime: 1317
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Paragjykimi

Lloji: Ese filozofike
Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
Autori: Anna Çani
Shkolla: Gjimnazi "Raqi Qirinxhi"
Klasa: Xc
Qyteti: Tiranë
E-mail: vincanianna@gmail.com
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij."
Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,janë paragjykues ndaj çdo gjëje që i rrethon,por më shumë ndaj të tjerëve. Mjafton diçka që dikujt nuk i pëlqen tek dikush tjetër dhe pa e kuptuar edhe vetë janë duke e paragjykuar atë person. Ama njerëzit duhet ta dinë se : nuk jemi të njëjtë,por të ndryshëm,nuk mendojmë njësoj,por kemi mendime dhe gjykime të ndryshme nga njëri-tjetri. Si në kohët paraardhëse edhe sot mentaliteti i vjetër ndikon në brezat më të reja. Me anë të paragjykimit dhe gjykimit është një mënyrë mendimi i ngurtë. Siç thashë,të gjithë ne jemi pjesë e një shoqërie në të cilën pa paragjykime "nuk jetohet". Këto janë bërë pjesë e së përditshmes së njerëzve. Ndonjëherë bëhet pyetja : "Përse paragjykojmë?". Epo,për t'iu përgjigjur kësaj pyetjeje duhet të shohim dhe të dëgjojmë. Medea thotë se syri nuk është i drejtë. Po,ashtu është. Syri ndonjëherë edhe gabon. Nuk është gjithçka gjithmonë siç e shohim. Nëse dikush e shikon dikë në sy dhe arrin të kuptojë gjendjen shpirtërore. Medea gjithashtu thotë se e urren dikush njeriun pa e njohur mirë. Po,edhe kjo është e vërtetë sepse ka raste që sa herë që e shohim dikë për herë të parë përpiqemi të krijojmë një gjykim duke u bazuar te mënyra si vishen etj.,pra nga pamja fizike. Në rastin e Medeas,njerëzit e gjykonin se përse e kishte lënë të shoqin. Paragjykimet në lidhje me të ishin të shumta,ama përderisa ajo e dinte si qëndronte e vërteta nuk kishte pse të ndihej e detyruar për t'iu dhënë shpjegime të tjerëve. Një fakt është se paragjykimet as nuk mund t'i pakësojmë,por as nuk mund të bëjmë sikur nuk i dëgjojmë sikur nuk i dëgjojmë,sepse njerëzit ngaqë janë të ndryshëm ose duan,ose urrejnë që në pamjen e parë.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anna Çani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Paragjykimi+/8025


Vepra te ngjashme
E vërteta e kësaj...
Lloji: Ese filozofike
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është ...
Nuk është gjithmo...
Lloji: Ese krahasuese
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në haps...
Shprehu
Lloji: Ese argumentuese
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mu...
Nje mik i vertete n...
Lloji: Ese argumentuese
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme....
Të ndryshëm , por...
Lloji: Ese argumentuese
A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzi...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë ...
Ese: Përse na shë...
Lloji: Analize letrare
Komunikimi, dëgjimi dhe shkrimi janë tre faktor formues të karakterit të një individi, gjithash...
Liria e fjalës
Lloji: Analize letrare
Barazia
Lloji: Tregim
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve ...
SISTEMI
Lloji: Ese filozofike
SISTEMI Në jetën tonë të përditshme shpesh herë dëgjomë...
Familja
Lloji: Ese vleresuese
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë ...
Miqët
Lloji: Ese argumentuese bindese
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri ë...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
4 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.