Mesuesja ime.Ishe ti personi qe gjithnje me mbeshtete.Ishe ti personi qe sa here rrezohesha me thoje se do ngrihem me I forte.Ishte ti personi I cili nuk do te doja te zevendesoja me tjeter njeri.Ishe ti ajo qe me bere te besoj te vetja,me mesove abetaren,numrat e shkronjat.Mesuesja ime e dashur je ti personi e cila I e mbrojte me nder,e respektove dhe e deshe pa kushte punen tende dhe me shume sec duhej duke I dhene edhe nje here kuptim fjales prind I dyte.Mesuesja ime,fjalet per ty nuk do te mjaftonin por u perpoqa me sa munda te te tregoj se sa te kam dashur,te dua dhe do te te dua gjithmone.Dhe dicka mos e harro asnjehere nga nxenesi qe ti e trajtove si djalin tend:“Une ndoshta ne jete do perjetoj dashurine e shume mesuesve dhe mesueseve te tjera por dashuria e pare nuk harrohet kurre”.Pa ty jeta ime do te kishte nje boshllek te pambushur thelle ne zemer prandaj te falenderoj pafund qe ishe nje pjese e rendesishme e mozaikut te jetes sime.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
Geraldo Xhina
Email:
gerixhina6@gmail.com
Komenti:
Degjo do te te them dicka qe ta kesh per veten tende.Nese nuk te pelqen dicka thjesht mos e lexo.Edhe dicka mos e genje veten,meso te pranosh dhe te thuash te verteten.
Emri:
Natalia
Email:
nataliarinald61@gmail.com
Komenti:
kot fare
Emri:
amore
Email:
john759@gmail.com
Komenti:
Me pelqen shume si poezipor ti kete poezi nuk e ke qare sikur te ka detyruar dikush nuk de di jo per mua JO se di per te tjere por time jep nje reply ok.MIRUPAFSHIM