Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2017-11-02 20:42:23
Shikime: 7548
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 3

Titulli: Bota fshat global

Lloji: Ese filozofike
Tema: Teknologjia
Autori: Otakugirl
Shkolla: Anon
Klasa: 8B
Qyteti: Lushnje
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ky esht nje term i perdorur gjeresisht kto vitet e fundit per te qe njerzit ndodhen aq larg sa edhe afer vetem nepermjet internetit dhe rrjeteve te ndryshme sociale.Filozofi dhe profesori i letersise Angleza ,kanadezi Marshall Mc Luhan ne vitin 1962 pati dhene nje term shume interesant qe vazhdon te perdoret ende edhe ne ditet e sotme,ai tha "Bota Fshat Global" Ai me kte term nenkuptonte se bota po shkon drejt nje teknologjie elektronike dhe se sot ne bote cdo njeri mund te informohet ne kohe reale per ate qe ndodhe ne bote.Ndersa nje term tjeter u perhap disa vite me vone nga ushtari Bradley Manningot ,ai tha se bota po shkon drejt nje "Fshati Prej Qelqi",ne te cilin cdo gje mund te shihet online .Por ajo qe ne nuk mund te kuptojme eshte qe teknologjia eshte aq e dobishme sa edhe aq e demshme per njeriun.Pas 50 vitesh mendohet se ne bote do te mbizoterojne robotet dhe teknologjia e avancuar ,cdo pune e cdo detyre qe sot kryhet nga njeriu ne te ardhmen te gjitha do te kryhen nga robotet,ku i dihet mbasene te ardhmen ne do te prodhojme aq shume robote sa ata te zevendesojne edhe qeniet humane.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Otakugirl - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Bota+fshat+global/5996


Vepra te ngjashme
nje lamtumir
Lloji: Ese filozofike
nje lamtumir nje perqafim asgje me teper sdo jet shpirti im se me ty larg une e di jetoj shum pak nj...
Thjesht....jeta. .....
Lloji: Ese filozofike
Jeta eshte nje loje pokeri qe ne e luajme cdo site. Varet se kujt i vijne letrat e mira .Enderrimtar...
Ku po shkojme me ka...
Lloji: Ese filozofike
Te rritesh ne nje bote te tille… ku njerzit zhvishen nga dashamiresia dhe sjellin revolucion indiv...
Prometeu,një hero ...
Lloji: Ese filozofike
Prometeu është heroi i parë humanist në të gjithe historinë e letërsisë dhe është një fig...
Realitet apo trilli...
Lloji: Ese filozofike
Nje grimce pluhuri fshihet ne kornizat prej balte te nje pikture te fshehur ne dhomen e kujtimeve sh...
A duhet të përdor...
Lloji: Ese filozofike
Për mendimin tim jo,nuk duhet të përdoren,sepse edhe kafshët janë gjallesa. Kam dëgjuar se kaf...

Lloji: Ese filozofike
Kur ndodhesha përgjat brigjeve të dëshirave lundruese të kohës, unë jetoja brenda iluzioneve t...
Koha
Lloji: Ese filozofike
Po c’eshte kjo gje e mallkuar .. kjo formule komplekse qe e quajme kohe? A ekziston vertete ajo? ...
Bota ime
Lloji: Ese filozofike
Bota ku jetoja une? Ishte thjesht perfekte. Une jetoja ne kutizen time te kristalte.Ne ate Kutize qe...
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh... Te zgjedhesh mes jetes dhe vjdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati, t...
Kthe syte nga vetja...
Lloji: Ese filozofike
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshm...
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh Te rrosh a te mos rrosh.?Eh ctrishtim,15 vite mbi krye I kam e qe tani per ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.