Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2023-02-10 19:33:52
Shikime: 823
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Unë dhe Toka

Lloji: Ese filozofike
Tema: Unë në vend të Tokës
Autori: Anna Çani
Shkolla: Gjimnazi "Raqi Qirinxhi"
Klasa: Xc
Qyteti: Korçë
E-mail: Email eshte i fshehur!
Foto

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Eh,sa jam plakur!... Këta njerëzit më bënë të plakem para kohe,edhe pse jam akoma e re...Pse ma bënë këtë?S'e kuptoj...Hë...e pse tjetër? Për ambicjen,për pandërgjegjdhmërinë që kanë. Ja shikoji sesi lëvizin nëpër trupin tim. Sa herë që lahem ankohen se u bie shi e përmbyten.Hë...Egoistë!...S hikoje veten TOKË!Shiko si je katandisur! Shikoje veten në pasqyrë!Po lejon shkatërrimin tënd nga disa krijesa të vogla. Po ndjen dhimbje për veten tani?Hë...MOS KI!!!...Vetë ia bëre vetes! I lejove njerëzit të të hipin mbi kokë. Iu dhe ujë,iu dhe ajër,iu dhe gjelbërim dhe si përfundim?...Çdokush bën me kokën e tij dhe ti sa vjen e rëndohesh,qelbesh erë tym,gaz,naftë,benzinë...çdo sekondë e më shumë...Eh...eh...Duhet të mbledhësh veten dhe t'u tregosh njerëzve se nuk duhet të të ndotin. Prandaj hidh ujin dhe tregohu pak zemërgur dhe zemërftohtë,por prapë nuk munfem. Zemra nuk ma bën të lëndoj ata që jrtojnë brenda meje. Eh kjo jetë...sa e ashpër aq edhe e butë...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anna Çani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Un%C3%AB+dhe+Toka/8035


Vepra te ngjashme
Mbrojtja e mjedisit
Lloji: Ese filozofike
Ne qytetari sot tema ishte “Mbrojtja e mjedisit” ku ne fund te ores mesuesja na dha si detyre te...
Te jesh vetvetja!!
Lloji: Ese filozofike
Te jesh vetvetja do te thote te gjesh veten,ti japesh kohen e duhur vetes per te gjetur vlerat qe fs...
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise bo...
Femra endrra pa te ...
Lloji: Ese filozofike
Femra endrra pa te cilen jeta do dukej e zbehte Femra ,nje qenie e brishte,...
kusherira e perjets...
Lloji: Ese filozofike
Po e filloj me nje peng te madh ne zemren time te vogel.E di qe te lendova pa mase "motrushe".Por am...
Heshtja
Lloji: Ese filozofike
Heshtja e ka gjuhen e saj,ajo flet me shume se c'do britme qe do te shkaterronte dicka te bukur.Ajo ...
vetmia
Lloji: Ese filozofike
Bardh e zi ! pa drite , pa ajer , pa fryme !!! < dicka me mungon po me mungon dhe ndjehem shume b...
"Nëse humbet guxim...
Lloji: Ese filozofike
• 1. Nëse humbet guximin atëherë ke humbur vetveten. Ajo çfarë e mban gjallë një njeri dh...
dashuria
Lloji: Ese filozofike
"Ti Dashuri je Liri, ti Dashuri je Roberi" Pa dyshim qe per njeriun, ndjenja me e bukur qe mund t...
Jeta
Lloji: Ese filozofike
Shkrim i lire ….. Jeta ! Ne keto caste meditimi mora nje laps e hodha ne flete te bardhe ato...
SISTEMI
Lloji: Ese filozofike
SISTEMI Në jetën tonë të përditshme shpesh herë dëgjomë...
Ne maje te botes pe...
Lloji: Ese filozofike
Te vendosesh veten tende ne rrezik vetem sepse do besh nje selfi tingullon absurde. Ne lartesi mbi ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.