Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 4544
Data e postimit: 2015-11-08 15:18:19
Shikime: 8879
Raporto

Likes: 4 Dislikes: 0

Titulli: Heshtja

Lloji: Ese filozofike
Tema: Heshtja
Autori: Anonim
Shkolla: Anonime
Klasa: 10
Qyteti: Tiron
E-mail: preferojpaemer@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Heshtja e ka gjuhen e saj,ajo flet me shume se c'do britme qe do te shkaterronte dicka te bukur.Ajo eshte nje shumellojshmeri pergjigjesh brenda vetes,nje shumellojshmeri mendimesh.eshte mire te heshtesh,para se te veprosh,pasi kush nuk esht zot i mendimeve te tij nuk mund te jet zot i veprimeve te tij.Shpesh njerezit heshtin,jo pasi s'kane asgje per te thene,por sepse mendojne para se te veprojne.Heshtja esht mik i tyre,dhe kur ata kane frike heshtja eshte zeri i tyre.Ajo flet sa per 1 mije fjale,keshtu qe flit vetem kur ajo qe ke per te thene eshte me e bukur se heshtja.Ajo nuk esht mungesa e nje informacionicnuk eshte mungesa e dickaje,por esht prezenca e gjithckaje,eshte nje dhurate.Ndonjehere njerzit heshtin pasi sipas tyre nuk ia vlen te vazhosh,ose kur 'Jane te lodhur duke i'u shpjeguar njerzve qe as nuk duan te kuptojne'.Sipas meje,ilaci me i mire i nje zemre eshte heshtja.Zemra e njeriut ka thesare te fshehura ne sekrete te mbajtura,heshtje te vulosura,mendimet,shpresat,end rrat,kenaqesite,bukuria e te cilave prishet nese zbulohet.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anonim - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Heshtja/4544


Vepra te ngjashme
autore
Lloji: Thenie
1. kur ndimon te tjeret,ndihmon dhe vetveten.2.miqsia eshte dashuri e thell ndaj miqve.3. respekt do...
me duhet te hesht
Lloji: Poezi dashurie
Me duhet te hesht… E shoh qe fjalet skan kuptim, me e mire eshte heshtja. Kam frike te pyes ne ...
Vdekja eshte e hesh...
Lloji: Ese filozofike
Hesht!Pse kaq qetesi?Ku jam une? Gjithcka eshte zhdukur,jam e vetme.Ujerat nuk rrjedhin me,zogjte nu...
Do te doja
Lloji: Ese filozofike
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te l...
Adoleshentet
Lloji: Ese pershkruese
Adoleshenca quhet pjesa me e bukur e jetes por ne shumicen e rasteve nk esht keshtu.Problemet qe per...
Veshtiresite e nje...
Lloji: Analize letrare
Veshtiresite e njerzve. Tani qe jam duke shkruajttur nuk di cfare te flas. Ka disa njerez qe nuk ...
Te qash...
Lloji: Ese pershkruese
Nuk je vetem. Je ne nje bote me gjurme te ndryshem njerzish, me shume fytyra, te cuditshme, te sukse...
Eleminimi i varferi...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Shqiperia. Eh, c'eshte Shqiperia ne krahasim me vendet e tjera? Sapo e degjojme renditet ne mendjen...
Dhuro dashuri,merr ...
Lloji: Ese argumentuese
Mjafton te shohim perreth nesh dhe shume mire mund te kuptojme se cila eshte ajo gje per te cilen ...
Misteret e jetes
Lloji: Ese argumentuese
Nese nuk arrin te thuash dot te verteten, nuk je I detyruar te thuash nje genjeshter pasi midis kety...
Familja
Lloji: Ese pershkruese
FAMILJA... E si mund te ishte jeta jete pa familje? Ajo esht dicka e bukur qe zoti na ka dhuruar. A...
Te jetosh...
Lloji: Ese pershkruese
Jeta..,eshte egzistenca e njeriut, shum njerez kan gjethqka qe duan, ndersa shum te tjerve ju mungon...


Komentet e fundit!

Emri: shejma
Email: shejma.sara@gmail.com
Komenti: te lumnte super
  Pergjigju

Emri: shejma
Email: shejma.sara@gmail.com
Komenti: te lumnte super
  Pergjigju

Emri: asma
Email: sukaj@mail.com
Komenti: wow shume bukur
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.