Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 8138
Data e postimit: 2023-07-09 18:13:08
Shikime: 561
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Racizmi sipas meje

Lloji: Ese filozofike
Tema: Racizmi sipas meje
Autori: Anna Cani
Shkolla: Gjimnazi 'Raqi Qirinxhi'
Klasa: Xc
Qyteti: Korce
E-mail: canianna@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Racizmi eshte "ushqimi" i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter. Racizmi eshte si nje "semundje" e cila prek vetem njerezit qe akoma jetojne me mentalitetin e vjeter,egoist dhe te keq ose ndryshe te lige. Nuk e di pse e ashtuquajtura qenia me e zgjuar,e gjalle ne kete bote nuk arrin te kuptoje se nuk eshte pamja e jashtme ajo qe ra endesi. Ajo qe ka rendesi vertet eshte ajo cka njerezit i perben nga brenda. Por serish njerezit me ngjyre jane fajtore. E pse? Sepse njerezit jane diskriminues dhe raciste. Valle mos jemi duke ndikuar ne jeten e ketyre "te shkreteve" te cilet cilesohen fajtore vetem se kerkojne te drejtat e tyre dhe ngrene zerin per t'u degjuar sadopak brenda egos se semure te shume njerezve? Nuk ka njeri i cili eshte i njejte me nje tjeter ne cdo gje apo cdo veprim qe ben,sepse jemi te gjithe te ndryshem dhe te vecante ne menyren e vet,por per shkak te ngjyres te disa njerezve qe jane ndryshee nga ne u dyhet te perballen me lloj-lloj ofendimesh,fyerjesh e sharjesh. Qe sot e tutje te mos ta bejme me kete,se ne fund te fundit asgje te mire nuk fitojme,por perkundrazi me shume humbasim. Prandaj te mos tregohemi raciste ndaj njerezve me ngjyre te cilet jane shume here me ndryshe se ne.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Anna Cani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Racizmi+sipas+meje+/8138


Vepra te ngjashme
Racizmi sipas meje!
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj ...
Racizmi ne syte e m...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Racizmi eshte nje sjellje e keqe ndaj njerezve me ngjyre, ndaj fese te nje njeriu dhe ndaj vendlindj...
Une dhe shoqeria nj...
Lloji: Ese argumentuese
"Qyteti eshte mbushur plot me njerez,me mjete dhe pa ide,qyteterim do te thote kjo gje:njerez plot m...
...
Lloji: Ese filozofike
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!D...
"Padrejtesia e Jete...
Lloji: Ese shpjeguese
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq n...
Heroizmi i Vertete
Lloji: Ese shpjeguese
Heorizmi eshte nje perpekje e shquar qe tregon guxim dhe virtyte. Heroizmi I ben njerezit qe te kry...
Vdekja eshte vdekja...
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Dhuro dashuri,merr ...
Lloji: Ese argumentuese
Mjafton te shohim perreth nesh dhe shume mire mund te kuptojme se cila eshte ajo gje per te cilen ...
E verteta dhe genje...
Lloji: Ese krahasuese
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane...
E verteta dhe genje...
Lloji: Ese krahasuese
Keto dy gjera kaq te rendesishme, poe njekoesisht te kuunderta me njera-tjetren, perfaqesojne dy ane...
Ne jemi ne Toke per...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ne Toke per te... Ne jemi ne Toke per te jetuar ? ... Jo Ne jemi ne Toke vetem e vetem pe...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.