Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2018-11-19 17:42:06
Shikime: 18888
Raporto

Likes: 21 Dislikes: 5

Titulli: jeta,liria dhe kerkimi i lumturise

Lloji: Ese filozofike
Tema: lumturia
Autori: jona
Shkolla: dhaskal todhri
Klasa: 11a
Qyteti: elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Njeriu ,qenia komplekse e enigmatike e bere objekt studimi per shume fusha te ndryshme.Jo vetem filozofi por shkence,art,letersi,mjekesi etj.
Shume filozof, mendimtar ,studiues kane levruar per shekuj me radhe kompleksitetin dhe misteret e fshehura pas ksaj qenie evolucionare.Duke u mare me ceshtjet me te rendesishme te ngritura rreth tij dhe per te.
Pike se pari ,le te shohim nje nga koncepte bashkejetuese me qenie njerzore jeten. Asaj eshte munduar ti jepet nje kuptim,te tjere jane munduar te gjejne qellimin e tyre ne jete,por disa te tjre jane thjesht ne kerkim te lumturise brenda saj. Por, ceshte lumturia ne thelb?
Une do te thoja qe ne kete jete,njerezit jane te afte te perjetojne vetem pikeza lumturie dhe pikerisht per kete te gjithe jane ne kerkim te gjetjes se nje lumturie infinitive. Te asaj luturie qe nuk do i ndahet kurre figures se qenies se tij. Rrjedhimishte lumturia kthehet ne qellimin e tyre ne jete. Rendja pas saj,kerkimi i saj dhe ne fund prekja e lumturise. Ku ne kete pike njeriu ndihet i finalizuar,ku ai tashme ja ka arritur asaj cka kerkuar gjithmone dhe tanime e kupton mire ceshte lumturia.Por une nuk mendoj keshtu. Ky njeri qe ndihet me ne fund i lumtur,nuk mendoj se eshte plotesishte i tille. Ai ka qenë gjate gjithe jetes se tij “ne kerkim te lumturise”duke sforcuar keshtu mendjen e ne varesi te saj trupin. Duke prishur mireqenie mendor-fizike, ai nuk arrin te shohe qe perdja te cilen i ka vene syve e largon gjithmone e me shume nga lumturia e shumekekuar dhe po kushtezon qe tia bej te pamundur vetes arritjen e saj. Pra rendja dhe kerkimi i etur drejt lumturise te ben te venisesh kuptimin e saj dhe te mos e njohesh ate as kur ta kesh.
Se dyti,koncepti i lirise. Liria eshte e drejta hyjnore dhe universale e gjithesecilit. Liria ka lindur bashke me njeriun dhe eshte e pamohueshme per te. Vetem nje njeri i lire mund te arrije te jete i lumtur. Duke mos gezuar plotesisht te drejten e lires,nuk eshte e mundur te konceptosh lumturine duke qenë se lidhja midis te dyjave eshte e drejtperdrejt.Njera ndikon ne menyre direkte tjtren.
Trinomi jete,liri,lumturi eshte bere nje nje togfjalesh duke vulosur lidhjen e tyre te patjetersueshme,te drejteperdrejt dhe te pazgjidhshme.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     jona - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/jeta%2Cliria+dhe+kerkimi+i+lumturise/6582


Vepra te ngjashme
koha
Lloji: Ese filozofike
E di.Ne si njerz duam urrejm, gabojm, dashurojm, veprojm por ne shumicen e rasteve pendohemi.Jo pe...
Rruga e Jetes
Lloji: Ese filozofike
Ne nje moment nje heshtje me pushton trupin dhe ashtu i hutuar bije ne nje humnere dhe e vetmja mund...
Racizmi sipas meje!
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj ...
Jeta...
Lloji: Ese filozofike
Kjo jete paska qene e destinuar te filloje me komedi, te vazhdoje me drame e te perfundoje me tragje...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë ...
Iluzione
Lloji: Ese filozofike
Eshte faji im qe i pershkruaj netet si ylber ... Te hesht kur bota shembet ? Te pertyp ate qe nuk m...
kusherira e perjets...
Lloji: Ese filozofike
Po e filloj me nje peng te madh ne zemren time te vogel.E di qe te lendova pa mase "motrushe".Por am...
Mbrojtja e mjedisit
Lloji: Ese filozofike
Ne qytetari sot tema ishte “Mbrojtja e mjedisit” ku ne fund te ores mesuesja na dha si detyre te...
Ceshte jeta
Lloji: Ese filozofike
Ceshte jeta? Jeta eshte nje lufte qe duhet ta fitosh, nje det me stuhi qe duhet ta perballosh N...
Ne jemi ketu ne tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem pe...
Ne kete bote jemi p...
Lloji: Ese filozofike
Në këtë botë jemi për të...? Kjo është një pyetje të cilën çdo njeri ja bën vetës.Dis...
vdekja është akt ...
Lloji: Ese filozofike
Sot shumë njerëz rrëzohen gjatë jetës së tyre e më pas pyesin veten pse. Vetëm se jeta na rr...


Komentet e fundit!

Emri: asssss
Email: as@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.