Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7800
Data e postimit: 2021-12-03 10:51:49
Shikime: 1921
Raporto

Likes: 11 Dislikes: 0

Titulli: Kush jam une?!

Lloji: Ese filozofike
Tema: UNE
Autori: Geraldo Xhina
Shkolla: Isa Boletini
Klasa: X-E
Qyteti: Tirane
E-mail: gerixhina6@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kush jam une?
Nese me takon ne rruge dhe me pyet se kush jam,do te te them se jam Geraldo Xhina.Nese do te kerkosh te dish me shume per mua,do te te them se jam nje djalosh 15-vjecar dhe nje nxenes ne vit te pare.Nese do te jemi duke bere nje bisede miqesore,do te te flas edhe per gjerat qe pelqej dhe kjo do te ishte pergjigja ime per pyetjen tende.Nuk ka njeri qe te njeh me mire se sa vetja jote,e prap ka pyetje te pafundme qe edhe ne si japim dot pergjigje per veten tone.Une e konsideroj jeten time si liber te paperfunduar te mbushur me histori te ndryshme,ku cdo kapitull flet per mua.Erdha ne kete bote pa u pyetur nese desha apo jo te behem pjese e saj.Cdo dite qe po kalon,po ndryshoj,po rritem.Pas cdo ore jam nje Geraldo i ri,ndryshe nga ai qe isha me pare.E keni parasysh ate momentin kur perhumbeni,ate imagjinaten ne te cilin ju fantazoni duke u shkeputur me gjithcka qe po ndodh rreth jush,por kur ktheheni ne realitet e kuptoni qe ishte thjesht pjelle e mendjes dhe deshire e saj per tu qetesuar.Per mua ai momenti eshte si nje goditje e forte qe sikur me kujton ato pergjegjesite qe cdokush i ka.Sikur me thote:"Boll enderrove djalosh".Kush jam une?! Epo mund te te them se jam nje krijese e cila ben pjese ne nje cikel te pashmangshem.Ne ate ciklin ku,njeriu i pafat lind,rritet dhe vdes.Mund te te them qe jam nje gjethe e nje peme te re ne stinen e vjeshtes,me te cilin era luan,duke u tallur me te.Nje here me shtyn lart,duke me lejuar te shoh bukurite e natyres me endje dhe me jep mundesine te vallezoj mbi re duke e dashur jeten.Por,po ashtu me ul poshte,pa meshire,duke me renduar,e duke me perplasur ne toke dhe aty shoh nje ane tjeter te historise,ku ato mrekulli qe po i shihja nga lart,tani me po i perjetoja,dhe te them te drejten nuk ishte dhe aq bukur.Pa kurrfare dhembshurie,si te isha i mallkuar,u shkela,u laga,pata ftohte dhe lotet me rrodhen pa shterrim.Por,cdo dite e me shume po mesohem me faktin se jeta i ka keto.Serish nese pyetem se kush jam une,mund te te them se jam nje piktor qe vizatimet e mia shprehin ate cka ndjej.Jam nje shkrimtar ne te cilin tregimet e mia,i bejne te qeshin e te qajne ata qe po i lexojne.Jam nje poet,qe krijoj vargje dhe rima te cilat fshehin mesazhe te veshtira,e gati te pamundura per tu deshifruar.Jam shofer i cili ne shumicen e rasteve udhetoj vetem dhe qe e zgjedh vete rrugen te cilen ndjek por qe ndonjehere shkoj ku te me dergoje jeta.Jam nje kuzhinjer qe gatuaj duke perdorur ushqime te embla dhe te hidhura.Jam futbollist qe e godas topin me qejf ose me inat duke u bazuar ne menyren si ndihem.Jam nje garues qe cdo dite stervitem dhe qe e pergatis veten per finalen e madhe te ciles nuk ja di daten.Ne shume raste jam si ai kllouni,qe vendos ate buzeqeshjen e rreme vetem qe te beje ata qe ka afer te lumtur dhe qe mos ti lejoje ata te shohin ate fytyren e ngrysur qe ndodhet poshte atij makeup-it te rende.Ndonjehere jam drite ne erresire,por ndonjehere jam erresire ne drite.Jam nje i person i rrethuar nga shume njerez,por serish ndihem i vetmuar.Jam nje djale qe mendon shume dhe qe nga mendja nuk i largohen pyetjet te tilla si"Pse ekzistoj une?"."Pse kam lindur une?"."Cili eshte qellimi im ne kete jete?".Epo thjesht do inkurajoj veten me mendimin se kam akoma kohe per tu dhene pergjigje ketyre pyetjeve.Per ta permbyllur ashtu sic duhet,pyetjes:"Kush jam une?"do ti pergjigjem duke thene keshtu.Une jam nje djalosh i thjeshte qe erdhi ne jete duke qare kur te gjithe po qeshinin dhe qe do te ike duke qeshur nderkohe qe te gjithe do te qajne.Une jam nje djalosh i zakonshem,qe cdo dite perballet me mikun dhe armikun e tij me te madh,veten e tij.Une jam Geraldo qe po mundohet per te lene pas nje emer dhe nje histori te tijen para se afati te me perfundoje.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Geraldo Xhina - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Kush+jam+une%3F%21/7800


Vepra te ngjashme
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...
kush jam une ?
Lloji: Ese pershkruese
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo p...
Kthe syte nga vetja...
Lloji: Ese filozofike
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshm...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjeh...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese filozofike
Te rrosh a te mos rrosh Te rrosh a te mos rrosh.?Eh ctrishtim,15 vite mbi krye I kam e qe tani per ...
Racizmi sipas meje!
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj ...
Marredhenia ime me ...
Lloji: Ese pershkruese
Ese: Marredhenia ime me shkollen. Si eshte dhe si duhet te jete. Shkolla eshte vendi ne te cilin nj...
imagjinata
Lloji: Ese argumentuese
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta ...
Vuajtje..
Lloji: Ese pershkruese
‘’Nje stacion imagjinar do te ishte perfekt per te njohur historine tone.Kthehem 68 vite pas, ne...
I'm Coming Home (P....
Lloji: Ese shpjeguese
I’M COMING HOME - P. Diddy Shume pak njerez e kuptojne se c’do te thote te largohesh nga s...
Kush jam une?
Lloji: Ese filozofike
Me lindin shume pyetje ne koke.Njera prej tyre eshte:Kush jam une ?Kjo pyetje ka shume pergjigje te ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.