Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2017-06-06 21:02:34
Shikime: 7978
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 1

Titulli: paqja

Lloji: Ese filozofike
Tema: paqja
Autori: mia
Shkolla: nehemia
Klasa: 11a
Qyteti: pogradec
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI NE KETE FUQI E PUSHTET MBI VETEN TONE? NDRYSHIMI I VERTETE FILLON NGA VETVETJA. NESE E DUAM NJE JETE ME TE MIRE FILLIMISHT KETE GJE DUHET TJA KERKOJME VETES SONE.ASKUSH NUK MUND TE MARRE VENDIME MBI JETEN TONE E ASKUSH NUK MUND TE NA DETYROJE TE BEJME DICKA QE NUK DUAM.JETA JONE ESHTE VETEM E JONA DHE VETEM NE KEMI TE DREJTE TA JETOJME ATE SIPAS MENYRES QE NE DESHIROJME.JETA NA OFROHET NE FILLIM TAMAM SI SKICA E NJE PIKTURE.JEMI NE ATA QE I SHTOJME NGJYRAT,HIJET,KORNIZAT DHE OFROJME NJE TABLO VERTET TE BUKUR.NESE NE TE EKZISTON PAQJA,DASHURIA PER JETEN,MIRESIA,LIRIA DHE DREJTESIA ATEHERE MUND TE THEMI SE VERTET E KEMI JETUAR KETE JETE.NESE KETE GJE DO TUA IMPONONIM TE TJEREVE DHE TE GJITHE DO TE IMAGJINONIN NJE JETE PA LUFTE,URI,HAKMARRJE E SIDA,ATEHERE KJO DO TE ISHTE ME TE VERTET NJE ARRITJE.NESE IMAGJINIMI DO TE NA SILLTE NJE JETE ME TE MIRE,ATEHERE NUK DO HEZITOJA QE TA BEJA KETE GJE.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     mia - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/paqja/5870


Vepra te ngjashme
Biblioteka e shkoll...
Lloji: Ese filozofike
Biblioteka eshte parajsa e mendjes,bukuria e saj,eshte kyci qe hap dyert e dijes dhe eshte ushqimi p...
Qenie e cuditshme, ...
Lloji: Ese filozofike
Lum qe rrjedh,s'pushon, therret per ne perjetesi por askush s'pergjigjet. Askush s'do te largohet ng...
Kush jam une?
Lloji: Ese filozofike
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetu...
Rruga e Jetes
Lloji: Ese filozofike
Ne nje moment nje heshtje me pushton trupin dhe ashtu i hutuar bije ne nje humnere dhe e vetmja mund...
Mbresa nga Shtepia ...
Lloji: Ese filozofike
Nje fasade ku cdo gjethe permban nje histori ,sa here leviznin nga era, ato po flisnin ,po drridhe...
vdekja është akt ...
Lloji: Ese filozofike
Sot shumë njerëz rrëzohen gjatë jetës së tyre e më pas pyesin veten pse. Vetëm se jeta na rr...
Mërzia dhe arti
Lloji: Ese filozofike
Për shumë njerëz,mërzia është e kundërta e zbavitjes,ndërsa zbavitja është shpengim,harres...
Njeriu eshte farket...
Lloji: Ese filozofike
Shpesh, te gjithe ne ankohemi duke thene se jemi te paafte, por sigurisht qe gabohemi. Jo vetem une,...
NJERIU ESHTE KAFSHE...
Lloji: Ese filozofike
Politika shqyrton sjelljen e shoqerise ,ndersa etika ate te individit.Aristoteli i ka dedikuar nje l...
Ne jemi ketu ne Tok...
Lloji: Ese filozofike
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjeh...
Njeriu pёrball dil...
Lloji: Ese filozofike
Era tё ledhaton kёndshёm fytyrёn. Disa vendosin tё ia kthejnё shpinёn e disa tё tjerё ndie...
Dalja e njeriut nga...
Lloji: Ese filozofike



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.