Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5433
Data e postimit: 2016-11-29 11:48:15
Shikime: 5477
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 1

Titulli: Kam vendosur te ndryshoj

Lloji: Ese filozofike
Tema: Ndryshimet njerezore
Autori: Joana Goxhaj
Shkolla: Zhani Ciko
Klasa: XII D
Qyteti: Patos
E-mail: joanagoxhaj@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Koha fshin gjithcka , madje edhe identitetin e vertete te nje humani . jeta eshte e tille ,, e veshtir . Edhe nese tregohesh kokefort , ajo te detyron te harrosh gjithcka .
Nisa te shkruaj , pikerisht une . Une qe tashme po kuptoj peshen e vertete te fjales jete . Une qe me pare shqetesohesha per te ardhmen e larget dhe harrova te tashmen . Cudi ,,, pasi mberrita ne perfundimin se as te tashmen smund ta jetoj e as te ardhmen smund ta arrija . Une qe deshiroja te kisha gjithcka timen , sikur nuk do te vdisja kurre . E me vone do ti jepja lamtumiren botes sikur nuk kisha jetuar kurre me pare .
Vrava ndjenjat , vodha nje buzeqeshje dhe dola ne rruge sikur asgje mos te kishte ndodhur .
Ne fund te fundit ,, kur del me shtepi te re , marrim me vete vetem gjerat e vlefshme . prandaj edhe diten e re kur ta nisim , duhet te marrim nga e djeshmja vetem kujtimet e bukura .
Ndryshova ,, ndryshova aq teper saqe ndiej se kam rilindur . Tashme nuk jam me une ajo shtepia e shkaterruar , qe kur binte shi , uji futej brenda . kur frynte ere ajo arrinte te shkallmonte gjithcka  , pa meshire . E nderkohe qe kishte diell , te percellonte .
Ndryshova ! Arrita te kthehesha ne nje sozi perfekte te vetvetes , por jo duke kopjuar te metat , vecse duke deshiruar lumturine time . E dini cfare ?!
Diferenc midis lumturise dhe dhimbjes nuk ka . Lumturia le pas kujtime te embla , e dhimbja shenja , te cilat sa here i shikon ,, ndergjegjesohesh dhe reflekton mbi to .
Kam vendosur t behem kjo qe jam ,, pasi arrita me se miri te harroja me krenari njerezit e tepert ne boten time !



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Joana Goxhaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Kam+vendosur+te+ndryshoj+/5433


Vepra te ngjashme
kur fillova te pikt...
Lloji: Ese pershkruese
Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re a...
Do te doja
Lloji: Ese filozofike
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te l...
Nen spektrin e tij!
Lloji: Hartim
Ai atehere ishte gjithshka per mua...Ishte nje fllad qe hyri ne nje dite te bukur vere. Ah sa vap be...
Sikur te kisha edhe...
Lloji: Ese pershkruese
... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk ka...
Proud to be me!
Lloji: Ese argumentuese
Te ndihesh pozitive??? Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga...
ese pershruese
Lloji: Ese pershkruese
cdo mengjes ngrihem dhe shikoj ate ne youtobe.cdo mengjes mendoj per te.syte e zinj qerpiket e gjate...
kushtuar kashurise ...
Lloji: Pershkrim
sot jam ulur ne shkallet dhe po mendoj cfare te shkruaj.shoh perreth oborrit dhe ne syte e mi pasqyr...
njohja e vetvetes ...
Lloji: Ese pershkruese
E di ...?Sot me ne fund ia arrita qellimit , sot me ne fund arrita te gjeja bren...
Bota Ime Perfekte
Lloji: Ese argumentuese
Nese une per nje moment do te kisha fuqine per te udhehequr boten, atehere ne boten time perfekte nu...
Tregime fantastiko ...
Lloji: Tregim
Tashme isha pesdhjete mije yje drite larg mga familja ime dhs kjo ndodhi fale kureshtjes time.Ne nje...
Me shoqen time
Lloji: Tregime erotike
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne a...
Kur ke humbur guxim...
Lloji: Ese pershkruese
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua ...


Komentet e fundit!

Emri: elma
Email: elmajb6@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: Eelaa
Email: eelaa@hotmail.com
Komenti: Sh e bkr
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.