Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3930
Data e postimit: 2015-03-14 14:35:39
Shikime: 8463
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 0

Titulli: Do te doja

Lloji: Ese filozofike
Tema: Yjet do shuajne etjen e jetes, e jetes pa heshtje
Autori: Melodi
Shkolla: Ibrahim Rrugova
Klasa: 9c
Qyteti: Presheve
E-mail: Melodi1999@hotmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Do te doja...
S'e di pse, por sonte...
sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te larget, e vetme por me shpirtin bosh. Te mos ndjeja asgje, te mos degjoja askend,te mos me kete mbetur me lot! Te me ishin thare, njejte si nje shkretetire e cila me pare qe e mbuluar nga detra te vrullshem e tashme gjen veten te harruar mes vuajtjeve te jetes!
Pse gjithcka eshte kaq e pa vlere?!!! Mos ndoshta ne e vendosem keshtu? Apo thjesht... thjesht e tille eshte?! Ndoshta te tille jemi edhe ne!
Thone se te kesh pervoje eshte njejte sikur te kesh nje cader sa here qe bie shi. S'besoj! Te kesh pervoje do te thote thjesht ta njohesh ate ndjesi qe po e perjeton. Asgje me teper!
Me duket sikur ka ndaluar ora, bota..kam ndaluar une! S'mund te vazhdoje edhe po te doje, pasi kur dhimbja eshte e madhe sado qe levizin akrepat e ores te te tjereve ne rruget e tyre, akrepat e ores time kane hyre ne nje rruge pa krye!
Nuk e di pse por...eshte e veshtire per t'u shpjeguar.Me te vertete s'di si ta shpjegoj. Si ta deshifroj dhimbjen time!Si ta nxjerr mllefin qe kam perbrenda! Mllefin qe kam me veten time!
Vetem po rri me heshtjen. Ajo nuk flet,nuk me gjykon, thjesht me ben shoqeri sa here qe kam nevoje.
Por, ta dini se nuk jam cmendur akoma, nuk flas me veten, pasi edhe heshtja flet!!!
(Vetmia detyron njeriun te flas me heshtjen, por gjithmone duke imagjinuar nje vend tjeter me njerezit e shpirtit. Ata njerez mund te largohen ne kohe te caktuara por jeta vazhdon, ne vazhdojme te jetojme, duke varrosur perbrenda diku thelle, shume thelle, arsyen e cila na detyron te imagjinojme diten e kthimit te tyre. Per hir te bukurise te rrugetimit qe jetuam, kesaj ndjenje, ne mundohemi t'i bejme sadopak krenare ata qe duam, qe kur te kthehen te kemi mundesine tu tregojme se si detyruam veten te bejme dicka, qe te pakten mos lejonim dhimbjet qe s'tregohen dot me fjale te na pushtonin syte, njejte si vdekja pushton jeten me frike!
Por, askush s'e tregon te gjithen.Se sa lot u derdhen, sa here u dergjem perbrenda, e sa here genjyem duke thene se jemi mire! Do genjejme derisa te arrije e shumepritura. E kur te arrije perseri do largohet dhe ne do e kujtojme ate si dicka qe thjesht ishte dikur e tashme s'eshte me.
Per ku askush s'e di, por e di se do kthehet perseri...e perseri derisa te shuhet dielli e te na mbuloje hena syte, ata sy qe shendrisin nga nostalgjia e arritjeve te jetes te vjeter dhe duke enderruar jeten e re qe kane perpara!
Para se te ndaloje ora ndodhi dicka! Ishte e para here qe buzeqeshi duke besuar verberisht! Me ne fund, pak para se te lere heshtjen vete, buzeqeshi zemer mjera!!!)




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Melodi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+filozofike/Do+te+doja/3930


Vepra te ngjashme
Qenie e cuditshme, ...
Lloji: Ese filozofike
Lum qe rrjedh,s'pushon, therret per ne perjetesi por askush s'pergjigjet. Askush s'do te largohet ng...
Endrra jote
Lloji: Ese vleresuese
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e ren...
vdekja
Lloji: Ese pershkruese
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kan...
Gjakmarja ,nj plage...
Lloji: Analize letrare
Shqiperia eshte nje vend i madh,nje vend i europianizuar,nje vend oi cili tashme njehet pothuaj nga ...
Mbase ti mund te mo...
Lloji: Te tjera
Mbase ti mund te mos jepje vetem para , por edhe paksa nga vetja jote... Ah ! Ah ! Sa shprehje kupt...
Te jetojme cdo dite...
Lloji: Tekst shpjegues
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar...
Femijeria....
Lloji: Ese vleresuese
~Gjithesecili e mendon femijerine e tij si pjesen ideale te jetes, ku gjithcka ishte perfekte, edhe ...
te jesh femije
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujt...
KOHA-PAS...APO PARA...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten ...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jes...
Kthe syte nga vetja...
Lloji: Ese filozofike
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshm...
Per ty zemer
Lloji: Hartim
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese t...


Komentet e fundit!

Emri: Ermal
Email: orgessi_11@live.com
Komenti: SHUME URIME DITLINDJEN SHOKU IM ARDRITI
  Pergjigju

Emri: Ermal
Email: orgessi_11@live.com
Komenti: SHUME URIME DITLINDJEN SHOKU IM VEPRIMI
  Pergjigju

Emri: Ermal
Email: orgessi_11@live.com
Komenti: SHUME URIME DITLINDJA ERION
  Pergjigju

Emri: ariana
Email: ariana_ismaili@hotmail.com
Komenti: shume shume e bukur...!!
  Pergjigju

Emri: ana
Email: ana_kuriu@live.com
Komenti: shum e mir
  Pergjigju

Emri: Ana Dajana
Email: ana@dajana.com
Komenti: Shumë e bukur me plq shum.Bravoooo...!!!
  Pergjigju

Emri: adela
Email: adaadela@libero.it
Komenti: Bravo dhe urime per stilin tend.
  Pergjigju
Emri: Arilda
Email: arilda@hotmail.com
Komenti: UAAUUU-yjet do shuajne etjen e jetes, e jetes pa heshtje- bravo per stilin dhe imagjinaten tende te pafundme

Emri: Jeta
Email: jetona@hotmail.com
Komenti: BRAVOOOOOOO! Mrekulli ky tekst. Shpresoj te mos braktisesh shkrimin se me te vertete je nje talent i lindur.Urime
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.