Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2017-04-01 13:13:44
Shikime: 14139
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 3

Titulli: Fjalet e urta dhe aforizmat

Lloji: Ese informuese
Tema: Fjalet e urta dhe aforizmat
Autori: Brikena
Shkolla: 7 Marsi
Klasa: 8 c
Qyteti: tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Fjalet e urta por edhe aforizmat perdoren shume ne jeten e perditshme . Ato jane gati te ngjashme , por cilat jane ato pak ndryshime qe i dallojne ato nga njera-tjetra ??? Fjalët e urta janë thënie të thukëta, të cilat bartin një mendim, konstatim apo gjykim të rrumbullakësuar. Ato janë rezultat i përvojave të gjata jetësore, që janë verifikuar shumë herë në rrethana të ndryshme jetësore. Fjalët e urta popullore zakonisht përbëhen nga një fjali, e thjeshtë apo e përbërë, por ato mund të kenë edhe formë të reduktuar, eliptike ndersa aforizmi është të shprehurit ne formë te shkurtër, të thjeshtë dhe te thënë në mënyrë të mprehtë, ose të shprehurit e një ideje shpirterore e përmbledhur dhe e thënë në formë paradoksale. Ndër të parët e përdori Hipokrati në përmbledhjen e këshillave të shkurtra mjekësore - Aphorismoi. Si shembull tipik i te shprehurit aforizmi është ky: " Veprimi më i mirë që mund të ndërmirret është; të mos ndërrmarrim asgjë."



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Brikena - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+informuese/Fjalet+e+urta+dhe+aforizmat/5747


Vepra te ngjashme
"Nje trupe te shend...
Lloji: Ese informuese
Shëndeti është pasuri më e madhe që mund të kemi. Të mbash trupin tënd të shëndoshë ësht...
Realiteti dhe vesht...
Lloji: Ese informuese
Edhe realiteti ka veshtiresite i tija.Keto veshtiresi gjenden perreth nesh cdo dite dhe cdo nate.Nuk...
Natyra
Lloji: Ese informuese
Gjithqka që kemi rreth nesh ka te bej me natyren .Në natyrë egzistojn gjallesa të ndryshme.Gji...
Pranvera
Lloji: Ese informuese
Zeri i hapave te pranveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon aroma , freskia dhe levizja e ...
jeta
Lloji: Ese informuese
me duaj te dua me flit te flas me jep te jap ...
lulja
Lloji: Ese informuese
lule,lule vogel ti lulezo shpirtin tim te vogel ti ma gjallero aroma jote kendeshme shpirtin me ...
A duhet te falim gj...
Lloji: Ese informuese
A duhet te falim gjithmone ...
jeta
Lloji: Ese informuese
shumica prej njerzve e kuptojne jeten si nje enderr ku gjithcka dhe cdo gje sillet rreth tyre Ne fa...
Trimeria nuk ka fun...
Lloji: Ese informuese
Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin ...
STRESI DHE SEMUNDJE...
Lloji: Ese informuese
ne kete ese eshte paraqitur ndikimi i stresit sesi vepron ai tek te gjithe ne, dhe cfare semundjesh...
Jeta nje mision i v...
Lloji: Ese informuese
sot te pash te merzitur ka disa kohe qe nuk me dukesh mire. cfare ka ndodhur?perse po vuan?kaq shpej...
Teknologjia!
Lloji: Ese informuese
Bota e sotme po ecën me galop, por së bashku me zhvillimin teknologjik po shtohen edhe problemet q...


Komentet e fundit!

Emri: arie,a
Email: arielaterzu@gmail.com
Komenti: ik re qelbesira muti
  Pergjigju

Emri: Beni OTR
Email: beniotr@yahoo.com
Komenti: Mora shkas nga mbi shkrimi mos perdorni fjalor banal dhe do doja te thojha dicka ne lidhje me esene. Me pelqen tema si eshte zhvilluar dhe aforia dhe shtjellimi i ceshtjeve te ndryshme si nentemes duke perdorur elemente stiliustike.
  Pergjigju
Emri: Anonim
Email: anonimanonim@gmail.com
Komenti: Tmn shume bukur e ka ba . Apo ndoshta ti per vete se ben dot dhe ke inat? Vazhdoni te shkruani ./

Emri: fero
Email: fero.boss22@mail.come
Komenti: po nrm qe e ka ber bukur ka tru gjeniu ajo


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.