Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7402
Data e postimit: 2020-08-23 15:52:52
Shikime: 10253
Raporto

Likes: 14 Dislikes: 5

Titulli: Ese per jeten,peripecite dhe sfidat e saj.

Lloji: Ese informuese
Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
Autori: Fabiana Gjoci
Shkolla: Nene Tereza
Klasa: IX-A
Qyteti: Tirane
E-mail: fabianagjoci123@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR.NE DUHET TE ECIM NE JETE SHUME AMA PA U LODHUR PER TE ARRITUR ATE QE DUAM.E SOTMJA DHE E NESERMJA JANE MUNDESI PER NE NDAJ NE DUHET TI SHFRYTEZOJME SIC DUHET.NE DUHET TE KENAQEMI ME ATE QE KEMI DHE TI LEME GJERAT TE RRJEDHIN ASHTU SIC JANE DHE JO SIC DUAM NE.KUR TE KUPTOJME QE NUK MUNGON ASGJE,ATEHERE E GJITHE BOTA DO TE NA PERKASE NE.KAM MESUAR SE AJO CFARE CDOKUSH DI ESHTE THJESHT MAJA E AJSBERGUT,SEPSE ASKUJT NUK I MJAFTON DIJA.I MENCUR ESHTE AI QE MERR NE SHQYRTIM TE GJITHE AJSBERGUN.AI QE THOTE UNE DI MENDOJ SE NUK DI ASGJE PASI NE KEMI AQ SHUME PER TE MESUAR SAQE NJE I MOSHUAR MUND TE THOTE SE UNE NUK DI ASGJE.JETA MUND TE KRAHASOHET ME NJE BETEJE,DHE NESE THUA SE E KE HUMBUR ATEHERE E KE HUMBUR ME TE VERTETE,SEPSE HUMBJA NUK PRANOHET PA LUFTUAR. KURRE NUK DUHET TI NENSHTROHESH ASKUJT PER CFAREDO LLOJ ARSYEJE.NJE SHPREHJE THOTE SE:NESE DO DICKA TE BERE KERKOJA NJE FEMRE NDERSA NESE DO DICKA TE THENE KERKOJA NJE MASHKULLI.AI QE E KA LEXUAR ME VEMENDJE E KA KUPTUAR ME SE MIRI.I LUTEM ZOTIT TE MOS ME BEJE NGA ATA QE VAREN NGA EGOJA DHE FAMA SEPSE ATA NUK JANE ASGJE PERPARA UNITETIT DHE DREJTESISE...A NUK ESHTE INTERESANTE SE SI JEMI TE GJITHE TE KRIJUAR NGA ZOTI,DHE PRAPE DALLOJME KAQ SHUME NGA NJERI-TJETRI???EGOJA,HIPOKRIZI A DHE PESIMIZMI I KA SHNDERRUAR NJEREZIT.POR DIJENI SE TE GJITHA KETO NJE DITE DO TI PAGUAJME.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Fabiana Gjoci - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+informuese/Ese+per+jeten%252Cperipecite+dhe+sfidat+e+saj./7402


Vepra te ngjashme
Gabimi dhe falja pj...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim...
Ese argumetuese
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone ...
Shpresoj se e ardhm...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do t...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
Te jetojme cdo dite...
Lloji: Tekst shpjegues
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar...
Nuk behet kush i pa...
Lloji: Ese vleresuese
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdo...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
"Asgje"
Lloji: Poezi personale
Duhet te kaloja drejt shume qetesive, qe te me mungonin zhurmat. Duhet te qendroja vetem, per te sh...
Familja !
Lloji: Analize letrare
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si...
JETA ESHTE E BUKUR ...
Lloji: Ese vleresuese
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e g...
jeta
Lloji: Analize letrare
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e...
Cdo te thote te jes...
Lloji: Ese shpjeguese
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.