Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë".
Ajri është si një flutur me krahë të kaltër të bukur.Toka e lumtur shikon qiellin dhe këndon.Pranvera është një stinë ku jeta është e gjallë në gjithçka....Për mua,unë e dua pranverën kudo,por nëse mund të zgjidhja,do ta përshëndesja atë në një kopsht.Kur vjen pranvera e bukur dhe kur natyra rifillon bukurinë e saj,shpirti njerëzor është i prirur të ringjallet gjithashtu.
Erdhi pranvera...dhe një gjelbërim u rrit mbi ato shtretër ngjyrë kafe,të cilat,duke u freskuar çdo ditë,sugjeruan mendimin që shpresa i përshkonte natën dhe linte cdo mëngjes gjurmë më të ndritshme të hapave të saj.Një energji pozitive kaplon trupin tonë.Me atë diellin që na lëshon rrezet e arta të saj e na ngroh jo vetëm fizikisht por edhe shpirtërisht.Kot nuk thonë :"Pranvera është sikur një fjalë e bukur".Ajo do të jetë gjithmonë e mirëpritur tek ne dhe në zemrat tona...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!