E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si zakonisht kur kemi mbushur 18 vjec. Edhe pse ne jemi te vegjel duhet te kemi endrra per te ardhmen dhe te besojme ne to sikur do te plotesohen neser. "Besimi" besimi pra eshte celsi i gjithckaje.Nese ti beson se e ardhmja jote do te jete dicka frytdhenese atehere ashtu do te jete vertet. E ardhmja eshte si nje fllucke sapuni sot eshte nje neser dy e me vone ndoshta me shume por mos lejo te tjeret qe ti fryjne ketyre flluckave te te ardhmes tende. Une kur kam qene me e vogel kap pasur planifikime te tjera per te ardhmen por gjithsesi ato nuk humben edhe pse linden te tjera te reja e me te bukura. Kur jemi femije ne ndoshta na pelqen te behemi vetem mesues te pakten te shumteve prej nesh na pelqente kjo gje. Kjo do te thote se kemi qene persona te cilet do te dnin te ndihmonin persona te ndryshem per kete gje. Por tashme ne kete moshe qe jemi ne na lind nje fllucke me e madhe per te cilen duhet te luftojm qe ta plotesojme. Une dua te jem nje njeri i mire ne drejtesi qofte avokate qofte gjykatese. per kete une nuk do te lejoj njeri qe kete fllucke ta caj apo ti fryje dhe ajo te shkoje diku larg...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!