Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 3268
Data e postimit: 2014-11-14 20:16:29
Shikime: 5771
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Dje

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pershkrimi i nje imazhi
Autori: Klara Noku
Shkolla: Gjimnazi''At shtjefen gjecovi''Lac
Klasa: XIb
Qyteti: Lac
E-mail: klaranoku@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nje zymtesi qe vrau gjallerine vesh si nje mallkim i pasherueshem kete imazh te erret.Disa rruge pa krye me plot gjurme qe nuk i fshiu dot as shiu i rrembyer i kesaj nate artistike.Nje petk i zi djalli qe shetit zvarre mbi keto rruge perqafon buleza egoizmi,rrenje qe nuk shkulen dot nga zemra e saj.E ajo nje vajze rreth te njezetave qendron perballe nje oqeani pafund ne ca shkembinj te thepisur qe sfidojne dhe henen e plote te asaj nate.E cila leshon rrezet e saj mbi pemet,gjethet e te cilave bien sipas nje koreografie te miremenduar.Ato behen pjese e nje vallezimi me nje rryme te ftohte qe te ngjan me nje luan te arratisur nga gjungla e qe kerkon te ngjitet ne fron.Hidhet e kercen kjo ere e mallkuar qe zhveshi blerimin me nje melodi vrasese ne pentagrame erresire,me artiste epshin,pasionin dhe vdekjen.C'eshte valle kjo sirene e mallkuar,qe shfaqet ne mes te oqeanit dhe duart ia zgjat kesaj vajze ne buze te nje shkembi kristal?Me sy te dalur ,buze te kuqe gjak e kthetra te gjate ,sfidon eren dhe shfaqet si ish e djeshmja perballe nje hijeje qe mbart qendrimin e nje ish njeriu.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Klara Noku - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Dje+/3268


Vepra te ngjashme
funerali i kalendar...
Lloji: Poezi lirike
Nje melodi kolapsi po vallezon epshin,pasionin dhe vdekjen kerkon partneret e saj gjithkah jane sh...
Sirena te erresires
Lloji: Pershkrim
nate nje heshtje e urryer kish` mberthyer qytetin e zhurmshem te Nju Jorkut.Rrugica te erreta te con...
Nje dite nentori me...
Lloji: Ese pershkruese
-Sa i cuditshem Nju Jorku sot,nje zymtesi e pazakonte e kishte mberthyer ate.Jashte shtepise se Blai...
Kusherinte e mi
Lloji: Pershkrim
Kusherinjte e mi Une kam shume kusherinj por ata me te afermit jane 5 Ergi,Medina,Erva,Ajla dhe Ti...
Liqenet
Lloji: Pershkrim
Sa te bukur jane liqenet!! Ne te jetojne qindra e mijera kafshe ujore. Ne te shihet pasqyrimi i jet...
Në vjeshtë
Lloji: Ese pershkruese
Tashme cdo gje ka marre nje pamje tjeter.Toka ka veshur nje fustan te mendafshte prej argjendi.Gjeth...
Qielli i fshehur
Lloji: Ese argumentuese bindese
Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blu...
Qielli i fshehur
Lloji: Ese argumentuese bindese
Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blu...
Kush jam une?
Lloji: Ese pershkruese
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e ...
Kush jam une?
Lloji: Ese pershkruese
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e ...
Kush jam une?
Lloji: Ese pershkruese
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e ...
Ema Bovari
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga personazhet letrar qe me ka lene me shume mbresa eshte Ema Bovari.Me ka bere pershtypje se ...


Komentet e fundit!

Emri: someone
Email: lgfsebyrie@gmail.com
Komenti: perfect well done
  Pergjigju

Emri: djyeyyyg
Email: hohho@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: gfhfyrgheg
Email: hohho@yahoo.com
Komenti: pokerface
  Pergjigju

Emri: knknk
Email: hohho@yahoo.com
Komenti: pokerface
  Pergjigju
Emri: klara noku
Email: nokuklara@yahoo.coom
Komenti: faleminderit per komentin


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.