Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6996
Data e postimit: 2019-11-16 21:24:30
Shikime: 3198
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: Gjykimi

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Gjykimi i njerzve
Autori: Ariela Selimllarik
Shkolla: Themistokli Germenji
Klasa: 10E
Qyteti: Korce
E-mail: arielaselimllari@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nje buzeqeshje tregon nje gezim dhe e kunderta e saj eshte te qaret i cili tregon nje gjendje te renduar shpirterore.....
Por perse nje individ duhet shikuar nga mimika e fytyres per t percaktuar se cfare fshihet brenda tij?
Perse ekziston gjykimi i hamendesuar pa pasur nje prove ne te vertete?
Dhe se fundimi ...Si mund te percaktosh personalitetin e nje personi pa e njohur ate si fillim?
Sot ne shohim nje njeri dhe themi:
- Ky eshte nje njeri i mire...
Por si mund te thuash nje dicka te tille pa e ditur se cfare fshihet brenda maskes te shpirtit..
Kjo ngjason me shprehjen
Ky eshte orator kur ti nuk i ke degjuar akoma fjalet qe ai thote..
Jeta ne vetvete ngjason me nje genjeshter te stolisur me mjeshteri...
Brenda se ciles futen te mirat dhe te keqijat qe permbledh ne vetvete kjo enderr...
A e di kur nje njeri une e quaj te dobet?
Ne rastet kur nje individ i caktuar brenda te cilit vlojne me qindra e mijera fjale..kur e perulin nuk thote qofte edhe nje fjale te vetme...
Nje njeri i cili ne rastet kur duhet te veproje ai stepet...
Kur duhet te qeshe ai eshte duke qare ..
Ai i cili kur e nenvlersojne nuk i kunderpergjigjet..
Mbi gjithcka...
Pas cdo sakrifice e peripercie qe i dergon si dhurate jeta...
Duhet te kete buzeqeshje...
Sepse buzeqeshja eshte e vetmja menyre qe na motivon per te ecur perpara...



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ariela Selimllarik - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Gjykimi/6996


Vepra te ngjashme
kultura ime
Lloji: Ese pershkruese
Kultura tregon indentitetin e një personi..Një njeri i kulturuar është ai njeri që ka dije,që ...
pasqyra
Lloji: Ese shpjeguese
PASQYRA Për njeriun e sotëm,i cili është mësuar qe ta shohe imazhin e tij në kamera,fot...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
Të gjykosh
Lloji: Ese argumentuese
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e d...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
Jeta reale e leters...
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Jeta reale e letersia…………………… Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e...
Suksesi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje perceptim I...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte ndjenja më universale,me e paster dhe me e sinqert ne bote; eshte lidhje shpirterore...
Suksesi
Lloji: Ese argumentuese
Suksesi Suksesi ne sy te cdokujt merre trajta te ndryshme, hije te ndryshme. Cdokush vjen me nje pe...
Racizmi sipas meje!
Lloji: Ese filozofike
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj ...
A realizohet nje en...
Lloji: Ese argumentuese
Ese! Nje njeri brenda per brenda nje viti duhet te shohe te pakten 1400 endrra... Shumica e njerez...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e buku...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.