Fjalet kane evoluarmes viteve.Ndoshta,me shume se cdo faktor tjeter,eshte mjeshteria e gjuhes qe na ndan nga bota e kafsheve.Por fjalet jane gjera te rreshqitshme.Eshte e njohur gjeresisht qe ato mund te perdoren per te mashtruar gjithashtu edhe per te ndricuar.fjalet ne vetvete jane thjesht etiketime per te identifikuar objekte te caktuara :ide,aksione ose karakterizime.Fuqia e fjales ndihmoi paraardhesit tane te bejne progres hap pas hapi.Megjithate ekzistonte dicka qe ti permbante:limitet e memories njerezore.Edhe mendjet me te ndritura nuk jane ne gjendje te memorizojne me shume se i lejon memorja e tyre.Fjala e shkruar eshte me e rendesishmja.Me shpikjen e shkrimit,njohuria nuk ishte me nje subjekt per limitet e memorjes njerezore.Nepermjet fuqise se shkrimit mund te kujtoheshin gjate gjithe kohes dhe fjalet po beheshin cdo dite e me shume te perhapura ne cdo kulture boterore.Ne formen e prekshme te shkrimit,ato jane tulla te ngurta nga ta cilat paraardhesit tane kane ndertuar qyteterime te medha,themelet e botes sone sot.
Per ta permbledhur ,ndonjehere fjalet perdoren per mire ,ndonjeher per keq.Shume shpesh ato treten ne gabime te ppamendta.Por pa to,ne njerezit do te jetonim ne nje bote te varfer dhe shume primitive.!!!!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
JU TA SHPIFNIIIIIIIIIIIII TE GJITHEEEEEEEEEEE HAHAHAHA .l.
Email:
JU.TA.SHPIFNI@TA.SHPIFNI.TA.SHPIFNI
Komenti:
TA SHPIFNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIII IIIIIIIIIIIII