Sondazh:
Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?
Data e postimit: 2013-05-19 21:37:26
Shikime: 8592
Likes:
7
Dislikes:
0
Titulli:
Nena
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cilat na dhane jete nga jeta e tyre,ato te cilat jane si lule pranvere qe me aromen e tyre te bejne te ndihesh si ne parajse,qe nje perqafim i tyre na largojne hidherimet ,zemerimet,inatet qe mund ti kemi ne zemrat tona.Ato te cilat ne rast kur ndihemi keq nje fjale e tyre na duket qe na zhduken brengat tona,ato te cilat gjithmone per ne mundohen qe te pamunduren ta bejne te mundur ,dhe ato te cilat lum qe i kemi dhe qe ne çdo moment duhet te themi fjalen me te bukur te kesaj bote .....TE DUA NENE!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Indrit Nika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Nena/1256
Vepra te ngjashme
LART NE HORIZONTIN ...
Lloji: Ese pershkruese
Tashme pallati im duket si nje mize dheu qe ketu lart.Jam aq afer me rete sa i prek ato.Me vjen t'i ...
Nata ne qytetin tim
Lloji: Ese pershkruese
Ne qytetin tim po bie nata. Hena po shnderrit ne qiell me fort se cdo yll. Gjithsesi me se shumti un...
Te dua nene
Lloji: Ese pershkruese
Tani qe shkruaj nje ndjenje e forte dashurie ngulet tentakulat e saj ne cdo rrahje te zemres time.E ...
Motra
Lloji: Ese pershkruese
Dhe un si gjith te tjeret kam moter.Por une kam moter me nje lidhje te vecante lidhje zemre.Ajo esht...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nena eshte emri qe buron si ujvare nga gryka e malit per te rrjedhur ne venat e nje engjelli me emri...
Pranvera
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova ne mengjes dhe e dija qe po kete dite do hyjme ne stinen e pranveres...Qe ne diten e pare r...
70-vjetori i pavars...
Lloji: Ese pershkruese
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te ...
Dimri
Lloji: Ese pershkruese
Ishte nje stine e ftohte dimri dhe po ashtu edhe ditelindja ime.Cdo here shikoja qiellin e bukur nat...
DIMRI
Lloji: Ese pershkruese
Kur u zgjova ne nje mengjes pash qe kishte rene bore dola jasht po ishte shume ftoht u ktheva brenda...
Football
Lloji: Ese pershkruese
Futbolli per mua nuk eshte vetem nje loj,per mua eshte nje dicka qe sdo e harroj kurr.Futbolli eshte...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume ...
Jeta
Lloji: Ese pershkruese
Bruna Gjergo Jorgji
23.05.2011 ·
JETA,,,,,,,Jeta eshte si bicikleta, te rrezon atehere kur mendo...
Emri:
RESI
Email:
ylli.meco @hotmail.com
Komenti:
Shum shum shuuuuuuum e bukur
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
cvhyhgre
Email:
cvhyhgre@yahoo.com
Komenti:
jojo ti s ditke te besh ese
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
era bora@live.com
Email:
era bora@live.com
Komenti:
mire por shume shkurt
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
bleona
Email:
lona-bini@live.com
Komenti:
shum e bukur vepra me e bukur
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
fatjona kryeziu
Email:
jona-bjona@zbavitu.com
Komenti:
shum bukurrrrrrrrr vepra me bukur deri me tani
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti