Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6902
Data e postimit: 2019-08-12 13:36:38
Shikime: 8203
Raporto

Likes: 10 Dislikes: 2

Titulli: Kujtimet feminore

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Femijeria
Autori: Bora
Shkolla: Emin Duraku
Klasa: 9D
Qyteti: Tirane
E-mail: boraminga4@gmail.con

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ecen koha , vrapon e se ndal kurre hapin, e si ndal as kujtimet.
Na sjell ne rrugetimin e gjate me te kujtime te bukura Por dhe jo shume të bukura. Na perball me sfida dhe me lufta ne te cilat shpesh here triumfon e drejta dhe shpesh here ne i falim vete. Por jeta na perball dhe me moshen qe cdo cast e kthen ne nje kujtim e e kthen kujtimin ne nje fotografi.
Po kur ulesh ne divan nen pushtimin e merzise dhe lodhjes duke menduar e zhytesh papritur e pakuptuar aq thelle në nje bote krejtesisht tjeter. Futesh e harrohesh në nje bote naive te pafajshme ne nje bote pa strese nje bote e drejte pa mashtrime, pa goditje pas shpine, pa inate xhelozira dhe intriga. Gjendesh I hutuar perball nje muri ku je me sy mbyllur dhe po numeron derisa 1,2,3,4,5,6,7 vitet me te pastra e te Bardha te jetes tende vijne si film kujtimesh e percjellin emocione qofte melankolike ose jo . Eeee sa shume gjera kujtoj e m’ka marr malli vertete kur luaja aq shume dhe beja xhiro ne lagje derisa kembet te me beheshin te zeza nga papastertia, kur lija oret e mesimit me shoket dhe shoqet e verdalliseshim rrugeve , Po kur hipja me shoqet e shoket ngjitesha ne peme dhe shifnim ndeshje futbolli te femijeve te tjere nga aty lart , ose kur kepusnim Kumblla dhe i shperndanim ato tek kushdo qe kalonte perpara nesh. Sepse nje gje atehere ishte e palevizeshme qe në nuk kishim vertete mundesi per te blere Por ne kishim zemren me te pasur ne bote e cila falte. Ajo zemer aq e vogel qe pulsonte gjithe dashuri falte cdo gabim falte dhe kafshaten e fundit e ndante dhe gjithmone e falte dashurine me te madhe se kujtimet tona feminore. E sa ka per tu thene ! Cdo detaj i vogel me kthen pas ne tjeter bote ku jam fshehur pas nje muri ose Po vrapoj pas nje topi ndersa tashme vrapoj pas pergjegjesive . Atehere isha nje shkendije shume e vogel mbi gjurme te se vertetes e nje shkendije e vogel e cila jetonte me dashuri. Ashtu u rritem ashtu brumi u gatuam dhe une ashtu u gatova me miresjellje të sillem , te fal pafund dashuri sepse zemra e madhe pranon dhe dike qe e ka zemren e vogel. Sepse cdo e mire te kthehet pas. Une u gatova me nje shpirt rebel I cili si pranonte padrejtesite Por dhe me nje shpirt te qete e teper sentimental qe nuk ishte i gatshem e nuk e kishte marre guximin kurre te lendonte te shkelte mbi dhimbje apo te linte ne balte e te braktiste dike. Ne shpirtrat tane nuk mungoje kurre dashuria per jeten dhe motivi per cdo dite.
Por kur del nga ajo bote e bukur dhe e sinqerte në te cilen te futi nje cast ajo fotografi e mbeshtetur ne Mur kupton se sa e eger behet kjo jete cdo vite qe shkon. Eeehhh ja ora udhetojne ato vite qe kane ikur dhe ne mbajme me vete cdo histori. Por kohet do harrohen dhe mbase nuk do jemi me ne te njejtin vend , por dicka nuk do harrohet e nuk do vdes kurre eshte e sigurte se kujtimet do na mbajne afer e do te na mbajne gjalle gjithmone!!



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Bora - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Kujtimet+feminore+/6902


Vepra te ngjashme
Ema Bovari
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga personazhet letrar qe me ka lene me shume mbresa eshte Ema Bovari.Me ka bere pershtypje se ...
Nje vend kaq i afer...
Lloji: Ese argumentuese
Koha nuk kthehet dot pas,por ajo kthehet ne kujtime.Kujtime te largeta qe i mbajme gjithmon me vete,...
Kujtimet e harruara
Lloji: Poezi personale
Keshtu sic jam duke qendruar per kujtimet jam duke menduar Perpara syve fotografi me dalin...
Babi im
Lloji: Ese vleresuese
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe p...
Nje leter personale
Lloji: Leter
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse c...
Te falesh
Lloji: Ese shpjeguese
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimb...
Ese
Lloji: Analize letrare
Nena eshte njeriu me I shtrenjte ne kte bote. Ajo eshte njeriu qe sa her Humbet te dergon ne rruge...
DY PIKA LOTI
Lloji: Poezi dashurie
DY PIKA LOTI... Dy pika loti, me rrodhen nga syte Mbi letren qe po shkruaja, me rane T...
dashuria ime
Lloji: Poezi dashurie
Nje dashuri qe nuk harrohet lehte,nje dashuri te clen nuk e kisha ndjere kurre.Erdhi ne klasen time ...
Adoleshenca
Lloji: Ese argumentuese
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam ado...
Nje dite do te larg...
Lloji: Ese vleresuese
Nje dite do te largohesh nga kjo bote! E perhumbur ne mendime duke lene pas ''gjithcka te za...
Ja cfar eshte jeta....
Lloji: Ese pershkruese
Ka momente ku une ndihem vertet si tetori. Momente ku rrembyeshem kalojne oret...ecen... shkel gjeth...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.