Erdhi vjehsta! Kjo stine madheshtore po troket e pak nga pak po misherohet me qytetin tone.Po shtron qilimin e saj te arte kudo...Sa hije qe i paska!Pemet me vello te arta po qendrojne si zonja hijerenda ne kete mbreteri bukurie.Gjethet vallezojne me puhizat e lehta nen ritmet melodioze te shiut e krijojne nje atmosfere festive qe duket si nje dasme e madhe.Vjeshta me te vertete eshte nje nuse e bukur.Sapo ka filluar dhe ndihen cicerimat e zogjve shtegtare qe te organizuar aq mire nisin udhetimin tyre duke lene pas nje kenge madheshtore si sfond te kesaj bukurie...
E gjith natyra feston ne hare,feston ne nje ritem, e aq bukur sa te thuash se i dirigjon dikush.
Jan me te vertete emocionuese ato mengjeset e fresketa kur era e lehte te perkedhel fytyren e te thot mirmengjes me nje ze aq te embel...
Apo ato mbremjet kur ylli i zjarrte perendon e shpejt dhe papritur ne menyre krejt te unisuar gjithcka bie ne gjume...
Eshte me te vertete nje stine dehese ku e vetmja gje qe sjell ne mend eshte asgje...kujtimet davariten ,ngaterrohen,permbysen.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!