Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2017-02-02 20:19:28
Shikime: 4169
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Ndikimi i politikes ne arsim

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Ndikimi i Politikes ne Arsim
Autori: Aleks Golemi
Shkolla: Gjimnazi "HALIT BERZHESHTA" Prrenjas
Klasa: 11E
Qyteti: Prrenjas
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Lind pyetja: Perse ndodh gjithmone qe poltika triumfon mbi arsim, dhe sidomos mbi mesuesit? Ky eshte nje rast shume i shpeshte qe ndodh ne shoqerine tone. Sidomos kur vjen fjala tek mesuesit te cilet shpesh jane viktima ne kete mes. Ata per vite e vite studiojne dhe rropaten per te arritur endrren e tyre dhe per ta plotesuar ate. Pasi perfundojne te gjitha stadet e studimeve, kalojne ne kohen ne te cilen duhet ta ushtrojne profesionin e tyre, por kjo gje eshte teper e veshtire. Gjithmone kjo eshte si nje loje qe luhet, te cilen e merr ai qe e fiton, dhe interesi eshte i madh. Ketu del ne pah politika. Kam pershtypjen se politika eshte nje ane shume negative, sepse eshte nje ndikim teper serioz dhe i shume i rendesishem per t'u studiuar. Ne cdo kohe qe vijne zgjedhjet elektorale, vendi i punes se mesuesve te cilet nuk kane aq miqesi dhe njohje me persona te njohur, vendin e tyre e ze dikush tjeter. Ky eshte ndikimi i politikes ne arsim: Mesuesit nuk e kane te sigurt vendin e tyre te punes, por gjithmone kane friken se diten qe do te ndryshohet nje parti dhe do vije ne pushtet, vendi i tyre cenohet. Une mendoj se eshte edhe nje ane tjeter e cila eshte teper e rendesishme. Mesuesit, qe jane gati per te punuar, nuk munden te gjejne nje vend pune, sepse nuk ka vende te lira pune per ta, dhe duhet te presin daljen ne pension te personit qe ka hyre ne kete profesion. Pra, me pak fjale mesuesve duhet t'u jepet e drejta e tyre dhe te mos jetojne gjate gjithe jetes se tyre me mendimin se: "DO TE ME PUSHOJNE NGA PUNA", t'u jepet e drejta dhe siguria ne vetvete qe nuk do te ndikohen nga politika, qofte kjo edhe dicka tjeter qe mund t'i cenoje te drejtat e tyre, kjo nuk eshte e drejte per mua, sepse "MESUESIT PER MUA JANE TE CMUAR" dhe duhet te vleresohen me teper se cdokush tjeter, sepse ne ta gjendet dija qe ne na jep jete dhe na ben dikush. Pa mesuesit ne jemi te paplotesuar, dhe nese jemi ne te paplotesuar, duhet t'i respektojme dhe politika duhet t'u jape vendin e duhur ne shoqeri. Duhet te ndihen ata te sigurt qe edhe ne te jemi te sigurt per dijen qe marrim.


Aleks Golemi



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Aleks Golemi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Ndikimi+i+politikes+ne+arsim+/5557


Vepra te ngjashme
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Libri eshte nje perle per te cilen nuk ke nevoje te shkosh ne fund te oqeanit per ta gjetur.Libri es...
70-vjetori i pavars...
Lloji: Ese pershkruese
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te ...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter...
Me fal...
Lloji: Ese pershkruese
Sot jam vetëm…. Nuk me vret qetesia e dhimbjes, por kujtimi për ty.Nuk di ne te fal veten a t...
natyra eshte vet je...
Lloji: Ese pershkruese
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.P...
Vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Sot është një ditë e bukur Vjeshte.Të gjitha rrugët janë mbushur me gjethe të thata.Dielli m...

Lloji: Ese pershkruese
I dashur gjyshi im, Ti i përket dy botëve, asaj të shkuarës së komunizmit, por edhe të tashm...
Ai...
Lloji: Ese pershkruese
Nuk e di nga t'ia filloj,pasi eshte shume e veshtire te pershkruash dike si ai.Po flas per nje perso...
Vendlindja Ime Koso...
Lloji: Ese pershkruese
Ahhh sa e bukur vendlindja ime!Vendi ku une u rrita , vendi ku moora mesimet e femijerise , vendi ku...
Një Dite Dimri Në...
Lloji: Ese pershkruese
Pas ditëve të ftohta me shi dhe erë ngadal ngadal na erdhi edhe dimri i cili ka pushtetin e vet d...
Atdhe
Lloji: Ese pershkruese
Atdheu është gjëja më e rëndësishme në jetën e një personi.Atdheu ynë është Kosova vendi...
Rihanna
Lloji: Ese pershkruese
Robyn Rihanna Fenty (/ riɑ ː nə / ree-ah-nə ose / riænə / ree-nje-ə; lindur 20 shkurt 1988), ...


Komentet e fundit!

Emri: Arjela
Email: arimesidervishaj@gmail.com
Komenti: Ese e perkryer!Te uroj te vazhdosh keshtu edhe me tej!
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.