Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-04-19 16:21:15
Shikime: 4569
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 0

Titulli: Libri

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Rendesia e librave.
Autori: Geraldo Xhina
Shkolla: Jashar Hoxha
Klasa: 8A
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Libri eshte nje perle per te cilen nuk ke nevoje te shkosh ne fund te oqeanit per ta gjetur.Libri eshte nje thesar per te cilin nuk te duhet nje harte per ta marre.Kam lexuar libra dhe me besoni kur them se nuk ekziston nje ilac me efektiv qe te ben te harrosh problemet,shqetesimet e frikerat.Libri eshte si nje objekt me fuqi magjike I programuar per te te udhehequr drejt se panjohures,drejt aventurave,drejt rreziqeve por pa u demtuar.Nje makine kohe e cila na mundeson kthimin ne te shkuaren,apo ne perjetimin e se ardhmes.Nga nje faqe ne nje tjeter kalon mure,shtepi,rruge,liqene,lumen j,fusha,kodra,male.
Kalon planete,universe,gjithesi pa levizur fare nga kolltuku ku je ulur dhe po lexon.Nje mesues I cili te meson,nje prind I cili te keshillon pa folur fare.Nuk mundesh ti lexosh te gjithe librat edhe sikur te shpenzosh jeten tende per to por eshte nje nga shpikjet me te efektshme per njeriun,nje ilac per ate qe kerkojne qetesi ose per ate qe nuk ka nje shok per te biseduar.Libri me plot gojen eshte mrekulli e 8-te e botes sepse ska mrekulli me te madhe se te kesh ne duart e tua nje burim diturie I cili te ndricon rrugen.Libri eshte celesi I cili hap porten drejt rruges se suksesit,prandaj lexoni libra sepse libri eshte nje parajse qe nuk krahasohet me asnje pasuri tjeter, sepse dija eshte pasuria e pafundme qe nuk shterrohet kurre.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Geraldo Xhina - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Libri/7202


Vepra te ngjashme
E paharruar...
Lloji: Ese pershkruese
E kam titulluar kete ese “E paharruar”, sepse ne te do te tregoj per nje person te til...
Libri
Lloji: Ese pershkruese
Te futesh mes qindra faqesh e te thithesh nektarin si bleta,te jetosh me boten e autorit,te degjosh ...
Te enderrosh....
Lloji: Ese pershkruese
Te enderrosh per ne femijet eshte gjithcka.Endrrat lidhen me shpresen dhe....bam.....ato zhduken pa ...
kalaja e krujes
Lloji: Ese pershkruese
kur hyra ne brendesi te kalase se krujes mu mblodhen ne brendesi shume emocione.ne e dime qe kalaja ...
Nje vend aq i afert...
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria, eshte mosha me bukur ne te cilen secili pa diskutim ka kujtimet e veta. Femijeria ka kujt...
Dita e flamurit
Lloji: Ese pershkruese
Kishim vendosur qe per festen e pavaresise te shkonim ne qytetin e vlores, per te festuar edhe ne me...
8-marsi
Lloji: Ese pershkruese
nje dite qe mbart respekt,dashuri te pafund,per ato qe na dhane jete nga jeta e tyre.per ato qe nate...
Gjakmarrja
Lloji: Ese pershkruese
GJAKMARRJA Gjakmarrja problem, penge e shoqerise tone. Ajo po per...
shoqeria e keqe dhe...
Lloji: Ese pershkruese
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert b...
Butrinti
Lloji: Ese pershkruese
Butrinti,ose me emrin e lashte Buthrotum,shtrihet ne jugperendim te Shqiperise.Butrinti mendohet ti ...
Pranvera me peizazh...
Lloji: Ese pershkruese
Te zgjohesh me cicerimen e bukur te zogjve eshte nje ndjenj e veqant si ne gjdo pranver era fryen l...
varferia eshte prin...
Lloji: Ese pershkruese
semundja me e keqe qe ekziston ne shoqerine njerezore,asaj qe ende nuk i eshte gjetur kura,eshte var...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.