Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2022-04-13 16:14:08
Shikime: 2037
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 3

Titulli: Bullizmi

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Bullizmi
Autori: Aaaa
Shkolla: Vasil Shanto
Klasa: 8
Qyteti: Tiranë
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Une jam nje vajze e cila eshte bullizuar qe ne vitet e para te shkolles, e ne fakt kjo gje ka nisur qe ne parashkollorin e klases sime.Nuk e dija cdo te thoshte bullizem sepse isha ende e vogel por tani qe u rrita e di me se miri cdo te thote bullizem verbal,psikologjik,dhe fizik. Ne fakt te gjithe me tallnin sepse rrija gjat gjithe kohes kot ulur aty ne karrike duke degjuar mesuesen kur e gjithe klasa bente zhurme.Sharje,Ofendime,por kishte dhe nga ata persona qe benin batuta per ty per te te ngrejtur humorin ty. Ky bullizem nuk me vinte vetem nga djemte por dhe nga vajzat qe nuk linin prapa dhe sharjet ose ofendimet. Në fakt ato ngacmoheshin vete qe te me nervozonin apo te prisnin ndonje sharje nga une. Une si njeri dukem nga hashte si luanesh dhe miqte keshtu me therrasin por nga brenda une jam shume e ndjeshme shume e embel sic do njeri qe ka komplekset e veta qe ka 2 une i bredshmi dhe i jashtmi e keshtu me rradhe. Por dua ti them nje gje te gjithe atyre qe bullizojne dhe bullizohen nga te tjeret: Ata qe bullizojne jane shume me poshte se sa ata qe bullizohen. Por te ndihmon edhe Zoti qe eshte lart dhe nuk ka nevoje qe ti tu kthehesh atyre me dicka me te rende. Pra njerzit qe te duan ne rast nevoje apo ndihme gjenden aty per ty!
INJORIMI eshte gjeja me e mire e atyre qe bullizojne per ata qe bullizohen!!!




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Aaaa - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Bullizmi/7917


Vepra te ngjashme
"PRANVERA"
Lloji: Ese pershkruese
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe uji...
VELLAI DHE MOTRA
Lloji: Ese pershkruese
TE VDESESH ESHTE NORMALE POR TE VDESESH PER VELLAIN ESHTE FANTASTIKE . VELLAI ESHTE ENGJELLI QE TE M...
nxenesit e vegjel
Lloji: Ese pershkruese
nje dite na erdhi shtatori dhe nxenesit e vegjel hyne ne shkolle ne mesin e tyre isha edhe une. me d...
GJUHA SHIPE THESARI...
Lloji: Ese pershkruese
DUKE u nisur nga fakti se GJUHA SHQIPE flitet edhe me heret prej ilirve paraardhesit ton qe u mundua...
NENE
Lloji: Ese pershkruese
Kte e kam shkrujt per mamin tim dhe kte rast dua tua dedikoj te gjitha mamave shqiptare... Fjalet...
Ku ndodh efekti se...
Lloji: Ese pershkruese
Atmosfera e Tokes eshte unike,krahasuar me planetet e tjere te sistemit tone diellor.Per shkak te ek...
Kur shpalos kujtime...
Lloji: Ese pershkruese
Kur fillova isha perplot emocion , emocionet me te mira qe mund te kishte njeriu e doja gjithqka e d...
thjesht une
Lloji: Ese pershkruese
Une jam une nuk mund te ndryshoj sepse te tjerve nuk mund ti pelqej.Do te bej gjerat qe me pelqejn t...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Nena ehhh sa bukur tingellon .Vetm ky emer sa kenaqesi qe te jep....Nje emer plot me tingellim qe pu...
dashuria e vertet...
Lloji: Ese pershkruese
kjo histori eshte per te gjithe qe kane prane nje mik qe ben gjithcka per te dhe ...
Marredhenia ime me ...
Lloji: Ese pershkruese
Ese: Marredhenia ime me shkollen. Si eshte dhe si duhet te jete. Shkolla eshte vendi ne te cilin nj...
nje vend i afert ng...
Lloji: Ese pershkruese
Femijria eshte pjesa me e bukur e jetes tone .Te gjithe i kujtojme me shum nostalgji dhe mallengjim...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
5 + 6 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.